webinar

Zanim wyruszysz na łowy, czyli jak przygotować się do pierwszego spotkania z klientem?

webinar, 9.02.2023

ONLINE

Opis

Każdy wędkarz wie, że to, czy łowy okażą się sukcesem, zależy od dobrego przygotowania. Odpowiednia przynęta, właściwa wędka - cały ekwipunek dobiera się pod rybę, na jaką się zasadza. Czy podobne starania nie powinny towarzyszyć sprzedaży? Jak przygotować się do pierwszej wizyty u klienta, o którego się staramy? Jaką wiedzę zgromadzić, by dobrać odpowiednie narzędzia sprzedażowe? Podczas szkolenia dowiesz się, jak przygotować się do takiego spotkania.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z webinaru:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas webinaru odpowiemy na pytania:

  • Dlaczego opłaca się wykonać prasówkę na temat klienta?
  • Jakie informacje o kliencie powinniśmy zgromadzić?
  • Co powinniśmy wiedzieć o charakterystyce rynku klienta?
  • Gdzie szukać cennych informacji?
  • Jak przełożyć tę wiedzę na odpowiednie argumenty sprzedażowe?

Zawartość

1. Jak prognozować potrzeby i obawy klienta zapraszającego na spotkanie nowego sprzedawcę?

2. Rodzaje danych, które pomagają określić sytuację i potencjał klienta.

3. Rodzaje danych, które mogą pozwolić poznać jego preferencje, zanim go o nie zapytamy.

4. Źródła wiedzy i metody ich analizy.

5. Jak zbudować scenariusz spotkania na bazie pozyskanych informacji?

6. Sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

start godz. 14.00

Osoby docelowe

  • pracownicy działów handlowych
  • menedżerowie sprzedaży

Prelegenci

Aldona Kucner, MBA

Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie i MBA w Thames Valley University, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i Public Relations.

Od 2007 właściciel firmy Q-Aldo Communication specjalizującej się w obszarach marketingu, sprzedaży, innowacji i przedsiębiorczości. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania Thames Valley University. Zrealizowała ponad trzy tysiące godzin zajęć dydaktycznych i kilkanaście tysięcy godzin doradztwa, pomogła w założeniu ponad 300 start-upów technologicznych. Autor książki „Przeklęte drobiazgi” i współautor książki „Jak zostać kreatywny przedsiębiorcą” oraz szeregu artykułów m.in. w „Szefie Sprzedaży”, „Asie Sprzedaży” oraz „Personelu & Zarządzanie”. Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl