Szkolenia otwarte

Konferencja

9. Forum Szefów Sprzedaży

Szef sprzedaży w świecie VUCA. Jak zarządzać sprzedażą w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować

"Obyś żył w ciekawych czasach" - to zdanie, a może raczej przekleństwo, wypowiedziane przez brytyjskiego polityka Josepha Chamberlaina w 1898 r. jak ulał pasuje do dzisiejszego świata, który często określa się jako VUCA - zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny.

Konferencja

8. Forum Nowoczesnego Controllingu

Nowe perspektywy w controllingu na 2023. Kiedy wyzwania stają się szansą rozwoju

Spróbujmy podejść do wyzwań jak do nowych możliwości i perspektyw rozwoju. Szalone? Nasi eksperci pokażą, że nie! Wkraczając w kolejny, wymagający rok trzeba wiedzieć m.in.:

  • w jaki sposób uwzględnić poziom inflacji i stóp procentowych w prognozach i budżetach
  • czy służby finansowo - księgowe mogą wyjść naprzeciw stale rosnącym kosztom energii w firmach
Blended learning

Certyfikowany specjalista ds. ochrony środowiska

Jeżeli chcecie Państwo podnieść kwalifikacje zawodowe w zakresie:

  • prowadzenia dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska
  • opracowywania programu ochrony środowiska i raportowania wykonania tego programu
  • planowania i czuwania nad wykorzystaniem funduszu ochrony środowiska
  • uczestniczenia w realizowaniu polityki proekologicznej przedsiębiorstwa

zapraszamy do udziału w certyfikowanym kursie na specjalistę ds. ochrony środowiska.

webinar

Słowa, które sprzedają

czyli jak używając odpowiedniego języka zwiększyć swoje szanse na sprzedaż

Słowa, których używamy w bezpośredniej lub telefonicznej rozmowie z klientem lub tworząc maile z ofertą to jedno z najważniejszych narzędzi sprzedawcy. Niewłaściwie dobrane i stosowane, mogą jednak zadziałać na niekorzyść handlowca. Podczas szkolenia pokażemy, jak możesz wzbogacić swój słowny oręż i za pomocą prostych zabiegów stylistycznych zwiększyć swoją szansę na sprzedaż.

webinar

Jak wzmacniać zaangażowanie pracowników

Każdy menedżer, który chce realizować wyniki sprzedażowe marzy o zaangażowanym zespole handlowym, który realizuje ambitne cele. Tyle, że taki zespół nie powstaje sam. Jest on wynikiem działań szefa, który ma plan jak taki zespół zbudować i konsekwentnie go realizuje, korzystając z dostępnych narzędzi menedżerskich.

webinar

Jak utrzymać lojalność klienta?

Pozyskanie nowego klienta jest o wiele droższe i płacimy za nie nie tylko pieniędzmi, ale i czasem, który moglibyśmy poświęcić na inne, bardziej zyskowne działania. Lojalny klient nie tylko nie zrezygnuje z naszych produktów/usług, ale także może cyklicznie wracać po nowe, jak również rekomendować naszą firmę innym. To najlepszy marketing! Jak zatem dbać o lojalność obecnych klientów, by pozostali z nami na lata?

webinar

Cała prawda o rentowności

W biznesie chodzi o to, żeby osiągać zyski i pomnażać zainwestowany kapitał. W tym celu podejmujemy ryzyko, które często wymaga zaangażowania środków w określonej wysokości. Etapem finalnym wszelkich działań jest, a przynajmniej powinien być osiągnięty cel.