webinar

Jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe w języku angielskim i uniknąć najczęstszych błędów

webinar, 15.06.2023

Webinarium

Opis

Podczas szkolenia on-line przyjrzymy się najczęstszym błędom, które popełniają handlowcy, prezentując ofertę i prowadząc negocjacje w języku angielskim. Weźmiemy pod lupę m.in. takie sytuacje, jak prezentowanie firmy i oferty podczas wcześniej umówionego spotkania, rozmowy telefoniczne, obsługa reklamacji i szerzej: obsługa posprzedażowa. Dzięki wskazówkom naszego eksperta przełamiesz opór przed posługiwaniem się biznesowym językiem angielskim, co ułatwi Ci prowadzenie skutecznych negocjacji z zagranicznymi kontrahentami, a tym samym – zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:

  • Urządzenie mające dostęp do sieci Internet.
  • Dostęp do konta poczty elektronicznej.
  • Najnowsze wersje przeglądarek internetowych min. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • Poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies.
  • Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas spotkania on-line odpowiemy na pytania:

  • Jakie są najczęstsze przeszkody w komunikacji z zagranicznymi kontrahentami i jak je wyeliminować?
  • Jakie są najbardziej przydatne zwroty, które pomogą sprawnie negocjować warunki kontraktu?
  • Jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy, prowadząc rozmowy handlowe w języku angielskim?
  • W jakich sytuacjach nie można zapomnieć o biznesowym small talk?
  • Czy w rozmowach biznesowych można się posługiwać wyłącznie czasami prostymi?

Zawartość

  1. Rozmowy handlowe:
  • prezentowanie firmy i oferty podczas umówionego spotkania
  • zastosowanie języka korzyści
  • umiejętne podkreślanie przewagi konkurencyjnej
  • prezentowanie firmy i oferty na targach
  • prezentowanie konkretnej oferty po rozpoznaniu potrzeb klienta
    • jak się przygotować na pytania klienta / potencjalnego klienta
    • przewidywanie problemów
  • negocjowanie warunków kontraktu
  • krótkie wyjaśnienia przez telefon
  • obsługa posprzedażowa, w tym: partycypacja w procesie reklamacyjnym
  • business small talk
  • kontakt z dostawcami jako część procesu sprzedaży
  1. Obszary gramatyczne:
  • czy czasy są ważne dla handlowców?
  • czy można posługiwać się tylko czasami prostymi w rozmowie handlowej?
  • jak okiełznać pozostałe nagminnie używane czasy?
    • narzędzia (AUXILIARY VERBS): be, have, do
    • narzędzia (MAIN VERBS FORMS): present, past, past participle, present participle, imperative
    • narzędzia (MODAL VERBS)
    • narzędzia (IMPORTANT COMMON VERBS): get, make, do, keep, say, tell, talk, speak
  • konstrukcje gramatyczne warte uwagi:
    • strona bierna
    • okresy warunkowe i tryb przypuszczający
    • przymiotniki, stopniowanie, porównania
  • najczęstsze błędy, na które warto zwracać uwagę i je poprawiać!
  1. Jak się efektywnie uczyć i z jakich źródeł korzystać

Czas trwania

start godz. 10.00

Osoby docelowe

  • handlowcy

Prelegenci

Bartosz Oczko

Przedsiębiorca z 15-letnim doświadczeniem w pracy z klientem B2B. Bliski współpracownik Wydawnictwa Helion, gdzie sprawuje pieczę nad wydawnictwami elektronicznymi (ebookami i audiobookami), oraz Szkoły Językowej Profi-Lingua (część Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne jako nauczyciel języka angielskiego dla dorosłych, w szczególności dla osób na stanowiskach menedżerskich. Pracuje także jako tłumacz ustny i pisemny. Jest autorem książki “ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe.” Uczenie siebie i innych języków obcych to jego pasja.