
Jak prowadzić skuteczne rozmowy handlowe w języku angielskim i uniknąć najczęstszych błędów
webinar, 15.06.2023
Webinarium
Cena: 199,00 zł netto
Opis
Podczas szkolenia on-line przyjrzymy się najczęstszym błędom, które popełniają handlowcy, prezentując ofertę i prowadząc negocjacje w języku angielskim. Weźmiemy pod lupę m.in. takie sytuacje, jak prezentowanie firmy i oferty podczas wcześniej umówionego spotkania, rozmowy telefoniczne, obsługa reklamacji i szerzej: obsługa posprzedażowa. Dzięki wskazówkom naszego eksperta przełamiesz opór przed posługiwaniem się biznesowym językiem angielskim, co ułatwi Ci prowadzenie skutecznych negocjacji z zagranicznymi kontrahentami, a tym samym – zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych.
Metoda
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:
- Urządzenie mające dostęp do sieci Internet.
- Dostęp do konta poczty elektronicznej.
- Najnowsze wersje przeglądarek internetowych min. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
- Poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies.
- Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).
Korzyści
Podczas spotkania on-line odpowiemy na pytania:
- Jakie są najczęstsze przeszkody w komunikacji z zagranicznymi kontrahentami i jak je wyeliminować?
- Jakie są najbardziej przydatne zwroty, które pomogą sprawnie negocjować warunki kontraktu?
- Jakie błędy najczęściej popełniają handlowcy, prowadząc rozmowy handlowe w języku angielskim?
- W jakich sytuacjach nie można zapomnieć o biznesowym small talk?
- Czy w rozmowach biznesowych można się posługiwać wyłącznie czasami prostymi?
Zawartość
- Rozmowy handlowe:
- prezentowanie firmy i oferty podczas umówionego spotkania
- zastosowanie języka korzyści
- umiejętne podkreślanie przewagi konkurencyjnej
- prezentowanie firmy i oferty na targach
- prezentowanie konkretnej oferty po rozpoznaniu potrzeb klienta
- jak się przygotować na pytania klienta / potencjalnego klienta
- przewidywanie problemów
- negocjowanie warunków kontraktu
- krótkie wyjaśnienia przez telefon
- obsługa posprzedażowa, w tym: partycypacja w procesie reklamacyjnym
- business small talk
- kontakt z dostawcami jako część procesu sprzedaży
- Obszary gramatyczne:
- czy czasy są ważne dla handlowców?
- czy można posługiwać się tylko czasami prostymi w rozmowie handlowej?
- jak okiełznać pozostałe nagminnie używane czasy?
- narzędzia (AUXILIARY VERBS): be, have, do
- narzędzia (MAIN VERBS FORMS): present, past, past participle, present participle, imperative
- narzędzia (MODAL VERBS)
- narzędzia (IMPORTANT COMMON VERBS): get, make, do, keep, say, tell, talk, speak
- konstrukcje gramatyczne warte uwagi:
- strona bierna
- okresy warunkowe i tryb przypuszczający
- przymiotniki, stopniowanie, porównania
- najczęstsze błędy, na które warto zwracać uwagę i je poprawiać!
- Jak się efektywnie uczyć i z jakich źródeł korzystać
Czas trwania
start godz. 10.00
Osoby docelowe
- handlowcy
Prelegenci
Przedsiębiorca z 15-letnim doświadczeniem w pracy z klientem B2B. Bliski współpracownik Wydawnictwa Helion, gdzie sprawuje pieczę nad wydawnictwami elektronicznymi (ebookami i audiobookami), oraz Szkoły Językowej Profi-Lingua (część Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne jako nauczyciel języka angielskiego dla dorosłych, w szczególności dla osób na stanowiskach menedżerskich. Pracuje także jako tłumacz ustny i pisemny. Jest autorem książki “ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe.” Uczenie siebie i innych języków obcych to jego pasja.
Cena: 199,00 zł netto