webinar

Feedback, upward feedback i feedforward - czyli jak prawidłowo udzielić informacji zwrotnej

webinar, 26.10.2021

ONLINE

Opis

Feedback wielu osobom kojarzy się z oceną, często negatywną. Tymczasem te pojęcia nie są tożsame, a przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej, inaczej feedbacku, jest istotnym narzędziem pracy każdego dobrego menedżera, ale może być też z powodzeniem wykorzystywane w innych relacjach międzyludzkich. Przyjmowanie i oferowanie konstruktywnego wsparcia jest bowiem podstawową umiejętnością istotną nie tylko w miejscu pracy, ale także w kręgu znajomych oraz w relacjach rodzinnych. Feedback jest niezwykle przydatnym narzędziem budowania relacji z drugim człowiekiem – pracownikiem, szefem, klientem, rodzicem, a nawet własnym dzieckiem. O tym jak poprzez odpowiednio przekazaną informację zwrotną motywować pracowników i osoby w naszym otoczeniu dowiesz się z webinaru, który poprowadzi Małgorzata Warda, która zarządzała dużymi zespołami w korporacjach przez ponad 20 lat, a obecnie prowadzi firmę z zakresu doradztwa biznesowego Warda & Partners.

Metoda

Platforma Zoom


Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze szkolenia:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas spotkania on-line odpowiemy na pytania:

  • Czym różni się feedback od oceny?
  • Jak prawidłowo udzielać informacji zwrotnej?
  • Jak udzielić konstruktywnej informacji zwrotnej, gdy chcemy uzyskać rzeczywistą zmianę w czyimś zachowaniu?
  • Na czym polega metoda FUKO i w jakich sytuacjach warto z niej skorzystać?
  • Jak zwrócić uwagę szefowi w sposób konstruktywny?
  • Na czym polega feedforward?

Zawartość

  1. Rola informacji zwrotnej i otwartej komunikacji w firmie
  2. Czym się różni feedback od oceny?
  3. 5 zasad prawidłowego udzielania informacji zwrotnej
  4. Metoda FUKO – przykłady praktyczne
  5. Upward feedback, czyli jak przekazać informację zwrotną szefowi
  6. Feedforward, czyli jak zmienić przyszłość
  7. Sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

start godz. 14.00

Osoby docelowe

  • menedżerowie sprzedaży

Prelegenci

Małgorzata Warda

Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i zespołami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, zaczynając od stanowiska sprzedawcy i przechodząc przez szczeble menedżerskie do pozycji Dyrektora Handlowego i Zarządzającego. Zarządzała sprzedażą w konceptach m.in. omnichannel i multichannel. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży m.in. poprzez sieci handlowe, własne sklepy detaliczne i internetowe, programy lojalnościowe, katalogi i advertoriale, shoppingowe kanały TV oraz call center. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej z zakresu marketingu i strategii sprzedaży.  Prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team - doradza przedsiębiorstwom, jak zwiększyć sprzedaż i rentowność działań. Jest także mentorem biznesu certyfikowanym na poziomie międzynarodowym przez European Mentoring & Coaching Council.