Konferencja

Forum Skutecznej Sprzedaży

"Klient nasz pan" i inne mity na temat sprzedaży

Warszawa, 20-23.10.2023

Hotel LORD, Al. Krakowska 218 Warszawa - Okęcie

Cena za Pakiet VIP - prelekcje + warsztaty - przedsprzedaż: 790,00 netto

Cena za Prelekcje stacjonarne: 790,00 netto

Opis

Dobrym handlowcem trzeba się urodzić. Dobrym, czyli takim, który sprzeda nawet piasek na pustyni. Jeśli nie w cenie regularnej, to przecież zawsze można dać jakiś rabat, w końcu klient nasz pan! Trzeba przede wszystkim pielęgnować relacje z nim, inaczej nie kupi. Zgadzasz się ze stwierdzeniami powyżej? A może uważasz je za niemające nic wspólnego z prawdą mity? Najwyższa pora powiedzieć „sprawdzam” i przyjrzeć im się bliżej, by znaleźć receptę na sprzedażowy sukces. Zrobimy to wspólnie 20 października w Warszawie podczas Forum Skutecznej Sprzedaży. Będziesz wtedy z nami? Zapraszamy serdecznie!

Metoda

Hybrydowa formuła wydarzenia:

  • Dzień pierwszy – stacjonarny - 20.10.2023 r. Warszawa: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi uczestnikami
  • Dzień drugi – warsztaty online - 23.10.2023 r. praktyczne webinary, w których możesz wziąć udział nie ruszając się z domu czy biura

Korzyści

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania
  • Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie
  • Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia
  • Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia

Koszty udziału:

  • 790 zł  990 zł netto od osoby - udział w dwóch dniach (pakiet VIP)
  • 790 zł netto od osoby - udział w jednym dniu (spotkanie stacjonarne)

PRZEDSPRZEDAŻ PAKIETU VIP OBOWIĄZUJE TYLKO DO 30 CZERWCA!

PRZY ZGŁOSZENIU 3 OSÓB - 15% RABATU

W cenie otrzymują Państwo:

  • udział w wydarzeniu
  • imienny certyfikat
  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe* lunch*

*dotyczy udziału w części stacjonarnej

Zawartość

Dzień 1 - 20.10.2023 r. - WARSZAWA

MIT nr 1: Klient nasz pan i zawsze ma rację

  • Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
  • Klient nasz pan, partner czy przyjaciel?
  • Co, gdy klient nie ma racji?

MIT nr 2: Rabaty i promocje są najlepszym sposobem na przyciągnięcie klienta

  • Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
  • W jakich sytuacjach cena rzeczywiście może mieć decydujące znaczenie?
  • Czym konkurować, jeśli nie ceną?

MIT nr 3: W sprzedaży najważniejsze są relacje

  • Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
  • Kiedy relacje stają się przeszkodą na drodze do sprzedaży?
  • Jak rozpoznać bezpieczną granicę dobrych relacji z klientem?

MIT nr 4: Dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić

  • Ekstra-, intro-, a może ambiwertyk – kto ma największe szanse na sukces w świecie sprzedaży?
  • Które cechy charakteru najbardziej przydają się w sprzedaży i jak je rozwijać?
  • Czy są cechy/umiejętności, których nie da się w sobie wyrobić, trzeba się z nimi urodzić?

MIT nr 5: Dobry handlowiec sprzeda nawet lód Eskimosowi

  • Dlaczego czasami lepiej, jeżeli klient od nas NIE kupi?
  • Jak weryfikować potencjał klienta?
  • „Sprzedaj mi ten długopis”, czyli jak menedżer sprzedaży może sprawdzić umiejętności handlowca i czy powinien to robić przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu?

MIT nr 6: Świetny handlowiec będzie równie dobrym menedżerem sprzedaży

  • Jakie są wady i zalety awansowania dobrego handlowca na menedżera sprzedaży?
  • Jak planować awanse w zespole, by paradoksalnie nie zmniejszyć jego potencjału?
  • Jak skutecznie motywować członków zespołu?

 

Dzień 2 - 23.10.2023 r. - warsztaty ONLINE

  1. Warsztat 1: Cold calling, który działa – co zrobić, by klient nie tylko nie odłożył słuchawki, ale jeszcze kupił?
  2. Warsztat 2: Jak budować i dbać o zdrowe relacje z klien-tami, które przełożą się na sprzedaż i… więcej sprzedaży?
  3. Warsztat 3: Jak budować argumentację sprzedażową, dzięki której nie będziesz musiał konkurować ceną?

Partnerzy medialni

Sprzedaż-24

Osoby docelowe

Wydarzenie przeznaczone dla:

  • menedżerów sprzedaży
  • team liderów
  • handlowców
  • doradców klienta

Prelegenci

Zespół ekspertów

Cena za Pakiet VIP - prelekcje + warsztaty - przedsprzedaż: 790,00 netto

Cena za Prelekcje stacjonarne: 790,00 netto