
Forum Skutecznej Sprzedaży
"Klient nasz pan" i inne mity na temat sprzedaży
Warszawa, 20-23.10.2023
Hotel LORD, Al. Krakowska 218 Warszawa - Okęcie
Cena za Pakiet VIP - prelekcje + warsztaty - przedsprzedaż: 790,00 zł netto
Cena za Prelekcje stacjonarne: 790,00 zł netto
Opis
Dobrym handlowcem trzeba się urodzić. Dobrym, czyli takim, który sprzeda nawet piasek na pustyni. Jeśli nie w cenie regularnej, to przecież zawsze można dać jakiś rabat, w końcu klient nasz pan! Trzeba przede wszystkim pielęgnować relacje z nim, inaczej nie kupi. Zgadzasz się ze stwierdzeniami powyżej? A może uważasz je za niemające nic wspólnego z prawdą mity? Najwyższa pora powiedzieć „sprawdzam” i przyjrzeć im się bliżej, by znaleźć receptę na sprzedażowy sukces. Zrobimy to wspólnie 20 października w Warszawie podczas Forum Skutecznej Sprzedaży. Będziesz wtedy z nami? Zapraszamy serdecznie!
Metoda
Hybrydowa formuła wydarzenia:
- Dzień pierwszy – stacjonarny - 20.10.2023 r. Warszawa: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi uczestnikami
- Dzień drugi – warsztaty online - 23.10.2023 r. praktyczne webinary, w których możesz wziąć udział nie ruszając się z domu czy biura
Korzyści
Dlaczego warto wziąć udział?
- Stawiamy na praktykę – prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania
- Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie
- Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia
- Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia
Koszty udziału:
- 790 zł
990 złnetto od osoby - udział w dwóch dniach (pakiet VIP) - 790 zł netto od osoby - udział w jednym dniu (spotkanie stacjonarne)
PRZEDSPRZEDAŻ PAKIETU VIP OBOWIĄZUJE TYLKO DO 30 CZERWCA!
PRZY ZGŁOSZENIU 3 OSÓB - 15% RABATU
W cenie otrzymują Państwo:
- udział w wydarzeniu
- imienny certyfikat
- materiały konferencyjne
- przerwy kawowe* lunch*
*dotyczy udziału w części stacjonarnej
Zawartość
Dzień 1 - 20.10.2023 r. - WARSZAWA
MIT nr 1: Klient nasz pan i zawsze ma rację
- Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
- Klient nasz pan, partner czy przyjaciel?
- Co, gdy klient nie ma racji?
MIT nr 2: Rabaty i promocje są najlepszym sposobem na przyciągnięcie klienta
- Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
- W jakich sytuacjach cena rzeczywiście może mieć decydujące znaczenie?
- Czym konkurować, jeśli nie ceną?
MIT nr 3: W sprzedaży najważniejsze są relacje
- Jakie są wady i zalety takiego podejścia do klienta?
- Kiedy relacje stają się przeszkodą na drodze do sprzedaży?
- Jak rozpoznać bezpieczną granicę dobrych relacji z klientem?
MIT nr 4: Dobrym sprzedawcą trzeba się urodzić
- Ekstra-, intro-, a może ambiwertyk – kto ma największe szanse na sukces w świecie sprzedaży?
- Które cechy charakteru najbardziej przydają się w sprzedaży i jak je rozwijać?
- Czy są cechy/umiejętności, których nie da się w sobie wyrobić, trzeba się z nimi urodzić?
MIT nr 5: Dobry handlowiec sprzeda nawet lód Eskimosowi
- Dlaczego czasami lepiej, jeżeli klient od nas NIE kupi?
- Jak weryfikować potencjał klienta?
- „Sprzedaj mi ten długopis”, czyli jak menedżer sprzedaży może sprawdzić umiejętności handlowca i czy powinien to robić przed podjęciem decyzji o zatrudnieniu?
MIT nr 6: Świetny handlowiec będzie równie dobrym menedżerem sprzedaży
- Jakie są wady i zalety awansowania dobrego handlowca na menedżera sprzedaży?
- Jak planować awanse w zespole, by paradoksalnie nie zmniejszyć jego potencjału?
- Jak skutecznie motywować członków zespołu?
Dzień 2 - 23.10.2023 r. - warsztaty ONLINE
- Warsztat 1: Cold calling, który działa – co zrobić, by klient nie tylko nie odłożył słuchawki, ale jeszcze kupił?
- Warsztat 2: Jak budować i dbać o zdrowe relacje z klien-tami, które przełożą się na sprzedaż i… więcej sprzedaży?
- Warsztat 3: Jak budować argumentację sprzedażową, dzięki której nie będziesz musiał konkurować ceną?
Partnerzy medialni
Osoby docelowe
Wydarzenie przeznaczone dla:
- menedżerów sprzedaży
- team liderów
- handlowców
- doradców klienta
Prelegenci
Cena za Pakiet VIP - prelekcje + warsztaty - przedsprzedaż: 790,00 zł netto
Cena za Prelekcje stacjonarne: 790,00 zł netto