Konferencja

9. Forum Szefów Sprzedaży

Szef sprzedaży w świecie VUCA. Jak zarządzać sprzedażą w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować

Poznań, 25-29.11.2022

Lab 150, ul. Grunwaldzka 150 Poznań

Cena: 890,00 netto

Cena z warsztatami: 1 290,00 netto

Opis

"Obyś żył w ciekawych czasach" - to zdanie, a może raczej przekleństwo, wypowiedziane przez brytyjskiego polityka Josepha Chamberlaina w 1898 r. jak ulał pasuje do dzisiejszego świata, który często określa się jako VUCA - zmienny, niepewny, złożony i niejednoznaczny. Wydarzenia ostatnich kilku lat - od pandemii, skutkującej kolejnymi lockdownami i transformacją każdego aspektu życia (również zawodowego) większości z nas, przez trwającą wojnę w Ukrainie i związane z nią sankcje gospodarcze, aż po rosnącą w szalonym tempie inflację nie pozostają bez wpływu na zarządzanie sprzedażą w firmach.

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • zastanawiasz się, jak planować sprzedaż i targety swojego zespołu na 2023 r. w czasach, w których trudno cokolwiek prognozować
  • chcesz skupić się na szansach, które wynikają z obecnej sytuacji, a jednocześnie uniknąć wiążących się z nią zagrożeń
  • zależy Ci na wzmocnieniu zaangażowania handlowców oraz uniknięciu tzw. quiet quittingu
  • poszukujesz konkretnych sposobów na utrzymanie lojalności bieżących klientów, bo zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie nowego jest o wiele droższe i bardziej czasochłonne
  • wiesz, że zwiększanie efektywności zespołu należy zacząć od siebie, dlatego poszukujesz narzędzi, które pozwolą Ci stać się lepszym liderem

nie możesz przegapić 9. edycji Forum Szefów Sprzedaży.

Metoda

Hybrydowa formuła wydarzenia:

  • Dzień pierwszy - stacjonarny - 25.11.2022 r. Poznań: prelekcje na żywo. Dzięki spotkaniu stacjonarnemu w kamerlanym gronie każdy uczestnik zyska dużo inspiracji do codziennej pracy oraz możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń z prelegentami i z innymi szefami sprzedaży. Na zakończenie pierwszego dnia zapraszamy wszystkich chętnych na koktajl - komentowaną degustację wina + finger food.
  • Dzień drugi - 29.11.2022 r. - spotkania online: praktyczne warsztaty, dzięki którym możesz wziąć udział w Forum nie ruszając się z domu czy biura.

Korzyści

Dlaczego warto wziąć udział?

  • Stawiamy na praktykę - prelegenci to wyłącznie eksperci: przedstawiciele świata biznesu, praktycy sprzedaży i zarządzania
  • Gwarantujemy merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie
  • Dajemy możliwość konsultacji z ekspertami w trakcie i po zakończeniu wydarzenia
  • Po konferencji zapewniamy pakiet wszystkich prezentacji prelegentów, z których będą korzystać podczas wydarzenia

Koszty udziału:

  • 1 290 zł netto od osoby - udział w dwóch dniach
  • 890 zł netto od osoby - udział w jednym dniu (spotkanie stacjonarne)
  • 39 zł netto od osoby - udział w koktajlu - komentowanej degustacji wina + finger food

W cenie otrzymują Państwo:

  • udział w wydarzeniu
  • imienny certyfikat
  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe*
  • lunch*

*dotyczy udziału w części stacjonarnej

Zawartość

Pierwsze szczegóły i skład prelegentów już niedługo!

Osoby docelowe

Wydarzenie przeznaczone dla:

  • szefów i właścicieli firm
  • menedżerów sprzedaży
  • team liderów
  • wszystkich innych osób odpowiedzialnych za zarządzanie sprzedażą w firmie

Prelegenci

Zespół ekspertów

Cena: 890,00 netto

Cena z warsztatami: 1 290,00 netto