ONLINE

Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2020

Sprzedawać więcej, lepiej i skuteczniej

Konferencja ONLINE, 15.10.2020

Cena: 599,00 netto

Cena z warsztatami: 898,00 netto

Opis

„Szybciej, wyżej, mocniej” – to słynne olimpijskie motto po lekkiej modyfikacji można odnieść również do sprzedaży. Bo przecież który z handlowców nie chciałby sprzedawać więcej, lepiej i skuteczniej? Bez regularnego treningu, popartego wytrwałością i konsekwencją trudno jednak liczyć na spektakularne efekty – dokładnie tak jak w sporcie. W przypadku handlowców zadanie jest jeszcze trudniejsze, bo – w odróżnieniu od większości sportowców – muszą się doskonalić w więcej niż jednej dyscyplinie.

Wszystkich sprzedażowych zawodników, którzy chcieliby popracować nad swoją zawodową formą, by sięgnąć po najwyższe targety… to znaczy, trofea zapraszamy na kolejną edycję Zgrupowania Asów Sprzedaży.

Jeżeli:

  • Chcesz nauczyć się odróżniać klienta od prospekta i kwalifikować go już na etapie rozmowy telefonicznej lub pierwszego spotkania, tak aby nie tracić czasu na nierokujące kontakty;
  • Zależy Ci na praktycznym treningu umiejętności aktywnego słuchania i badania potrzeb klienta;
  • Poszukujesz wskazówek, jak przygotować ofertę „nie do odrzucenia”, dzięki której wyprzedzisz konkurencję i jako pierwszy dobiegniesz z klientem do mety;
  • Zastanawiasz się, dlaczego klienci tak często zapadają się pod ziemię po otrzymaniu oferty, mimo że finalizacja transakcji zdawała się wisieć w powietrzu;
  • Wiesz, że równie ważne jak to, co dzieje się na boisku jest to, co zawodnicy robią w szatni przed meczem i w związku z tym szukasz sposobu by lepiej przygotowywać się do spotkań handlowych i negocjacji z klientem;
  • Chcesz poznać i zrozumieć mechanizmy gier handlowych, w które próbują Cię wciągnąć klienci, i wyjść z nich obronną ręką

nasi trenerzy czekają właśnie na Ciebie.

Metoda

Innowacyjna formuła konferencji - Sales Live Talks

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.

Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia. A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

  • Wzięliśmy przykład od najlepszych - inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów - TEDTalks - znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów
  • Koniec z wierceniem się w niewygodnym krześle konferencyjnym - Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji
  • Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki - wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny

Korzyści

Podczas Zgrupowania weźmiesz udział w:

Prelekcjach...

  • 6 merytorycznych wystąpień, podczas której doświadczeni trenerzy podzielą się z Tobą swoimi sposobami na wejście na sprzedażowe podium.

... i warszatatch

  • 3 praktyczne warsztaty, podczas których pogłębisz i przećwiczysz w praktyce wybrane zagadnienia poruszone przez prelegentów w trakcie prelekcji. To do Ciebie należy decyzja, czy weźmiesz w nich udział.

a po Zgrupowaniu...

  • wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne dla każdego z uczestników przez 5 dni po wydarzeniu.

Jak to działa?

  1. Wykłady - nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.
  2. Warsztaty - kupując bilet VIP, otrzymasz możliwość udziału w ekskluzywnych warsztatach z prelegentami, gdzie wykorzystasz zdobytą wiedzę wpraktyce.
  3. Interakcja z prelegentem - u nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.
  4. Networking - otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.
  5. Small Talks - przerwy nie muszą być nudne. W trakcie przerw zyskasz cenną wiedzę pozasprzedażową m.in. o parzeniu kawy czy efektywnych ćwiczeniach biurowych.
  6. Paczka konferencyjna - przed konferencją wyślemy do Ciebie pocztą niezbędnik uczestnika, gdzie znajdziesz materiały konferencyjne i... niespodzianki :)

Czego NIE znajdziesz na Zgrupowaniu?

  • Suchej teorii, bez poparcia przykładami z życia handlowca – wiemy, że pracujesz w sprzedaży i wiedza teoretyczna nie jest Ci obca, a na konferencję przyjeżdżasz po ciekawe case studies i wymianę doświadczeń
  • Prelekcji będących mniej lub bardziej zakamuflowaną reklamą – wiemy, że płacisz nam za merytorykę, a nie za udział w targach
  • Godzinnych wystąpień, przez które Twoja percepcja spada do minimum... – użycie komputer jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji. Dlatego postawiliśmy na zwarte, ale maksymalnie "naładowane wiedzą" wystąpienia.
  • Tłumu uczestników na warsztatach, przez których będziesz musiał się przebić ze swoim pytaniem do trenera – przygotowane przez nas warsztaty są limitowane, by zapewnić każdemu aktywny udział i bezpośredni kontakt z prelegentem.

 

UWAGA! całkowity koszt udziału jednej osoby zależy od wyboru opcji:

  • 898 zł netto - udział w prelekcjach i warsztatach
  • 599 zł netto - udział w prelekcjach (bez warsztatów)

Zawartość

PRELEKCJE

Dyscyplina: Łucznictwo

BADANIE POTRZEB KLIENTA KLUCZEM DO SPRZEDAŻOWEGO SUKCESU

  • Dlaczego stare i sprawdzone narzędzia sprzedażowe, takie jak prezentacja korzyści, przestają działać?
  • Jak dotrzeć do najgłębszej potrzeby klienta?
  • Dlaczego nie wolno odpowiadać klientowi, który pyta o warunki sprzedaży?

Dyscyplina: Curling

DOBRA OFERTA, CZYLI JAKA?

  • Co decyduje o skuteczności oferty handlowej?
  • Jak odpowiadać na zapytania ofertowe?
  • Co się zmieniło w kwestii wysyłania ofert w dobie COVID-19?
  • Dlaczego czasem tracimy klientów, którym wyslaliśmy ofertę?

Dyscyplina: Bieg przez płotki

DLACZEGO KLIENCI MILCZĄ PO OTRZYMANIU OFERTY? 5 GŁÓWNYCH POWODÓW I SPOSOBY, JAK ICH UNIKNĄĆ

  • Jak odróżnić klienta od prospekta, by nie generować pustych przebiegów
  • Jak przeprowadzić kwalifikację klienta już na etapie rozmowy telefonicznej lub pierwszego spotkania
  • Jak dochodzić do prawdziwych intencji rozmówcy i budować relację opartą na szczerości
  • Jak i kiedy kontraktować klienta, by każdy kontakt kończył się wynikiem

Dyscyplina: Szermierka

TRENING CZYNI MISTRZA - JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SPOTKANIA I NEGOCJACJI Z KLIENTEM, BY NIE DAĆ SIĘ ZASKOCZYĆ?

  • Uczyć się od najlepszych, czyli jak zawodowi negocjatorzy prowadzący trudne, często międzynarodowe negocjacje osiągają swoje cele
  • Jakie elementy procesu negocjacyjnego można znaleźć w każdym spotkaniu z klientem?
  • Szermierka słowna, czyli co zrobić, kiedy interesy obu stron wydają się nie do pogodzenia
  • Gotowy szablon przygotowania do kompleksowych procesów negocjacyjnych, który możesz zastosować również w mniejszej skali

Dyscyplina: Karate

W CO GRAJĄ KLIENCI - JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W ROZGRYWKĘ LUB WYJŚĆ Z NIEJ OBRONNĄ RĘKĄ

  • Dlaczego w profesjonalnej sprzedaży tak powszechny jest blef,, kłamstwo i manipulacje oraz czy jesteśmy na nie skazani?
  • Poznasz typowe nieczyste zagrywki i dowiesz się jak sobie z nimi radzić
  • Dowiesz się, jak złamać schemat typowego sprzedawcy, stać się konsultantem i wartościowym partnerem klienta
  • Jak uniknąć niekończących się procesów decyzyjnych po stronie klienta?

Dyscyplina: Szachy

JAK SIĘ PRZESTAWIĆ Z KONTAKTU BEZPOŚREDNIEGO Z KLIENTEM (SPOTKANIA) NA POŚREDNI (WIDEOROZMOWY I ROZMOWY TELEFONICZNE)


WARSZTATY

Warsztat 1. Jak skutecznie badać potrzeby klientów - 19 października 2020

Warsztat 2. Dlaczego klienci milczą po otrzymaniu oferty? - 20 października 2020

Warsztat 3. W co grają klienci? - 21 października 2020

Partnerzy medialni

Osoby docelowe

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • telemarketerzy

Prelegenci

Zespół ekspertów

Cena: 599,00 netto

Cena z warsztatami: 898,00 netto