webinar

Słowa, które sprzedają

czyli jak używając odpowiedniego języka zwiększyć swoje szanse na sprzedaż

webinar, 20.10.2022

ONLINE

Opis

Słowa, których używamy w bezpośredniej lub telefonicznej rozmowie z klientem lub tworząc maile z ofertą to jedno z najważniejszych narzędzi sprzedawcy. Niewłaściwie dobrane i stosowane, mogą jednak zadziałać na niekorzyść handlowca. Podczas szkolenia pokażemy, jak możesz wzbogacić swój słowny oręż i za pomocą prostych zabiegów stylistycznych zwiększyć swoją szansę na sprzedaż.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z webinaru:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas spotkania on-line odpowiemy na pytania:

  • Jak dobrać język do odbiorcy?
  • Czy istnieją uniwersalne słowa-wytrychy, dzięki którym trafimy do każdego klienta?
  • Czy język pisany i mówiony w sprzedaży to dwa różne języki?
  • Jakich słów za wszelką cenę unikać?
  • W jaki sposób rozmawiać o cenie i konkurencji?

Zawartość

1. Dlaczego to, jak mówimy do klienta jest tak samo, a może nawet bardziej istotne niż to, co mówimy

2. Język pisany i język mówiony w sprzedaży – podobieństwa i różnice

3. Słowa – sprzymierzeńcy i słowa – wrogowie sprzedawcy – przykłady

4. Negocjacje cenowe – newralgiczny moment w rozmowie handlowej

5. Jak pracować nad językiem, którego używamy w pracy i wdrażać dobre nawyki, a wykorzeniać złe

6. Sesja pytań i odpowiedzi

Czas trwania

start godz. 11.00

Osoby docelowe

  • handlowcy

Prelegenci

Tomasz Targosz

Od 18 lat związany ze sprzedażą. Sprzedawał produkty i usługi m.in. w branży telekomunikacyjnej, sportowej, ubezpieczeniowej i tytoniowej. Od 9 lat dodatkowo wspiera firmy w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych handlowców oraz w skutecznym organizowaniu obszarów zarządzania i wspierania sprzedaży. Średnio 200 dni w roku spędza, inspirując innych w obszarach sprzedaży B2C (współpracował m.in. z PZU, Decathlon, Velux), B2B (pomagał m.in. firmom Dyka, Mitko, Continental) oraz sprzedaży retailowej (Phillip Moris, Aren, Carre). Autor dwóch książek o sprzedaży. Jego artykuły pojawiają się cyklicznie w 4 czasopismach branżowych. Jako trener regionalny był laureatem Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności doradców detalicznych, których szkolił. Ma 3 zasady: nie oceniać innych, uczyć się przez doświadczenie, dobrze się przy tym wszystkim bawić.