webinar

Skuteczne budżetowanie w przedsiębiorstwie

webinar, 2.07.2021

Webinarium

Cena udziału w jednej części: 129,00 netto

Cena udziału w dwóch częściach: 258,00 netto

Cena udziału w trzech częściach: 299,00 netto

Opis

Tworzenie budżetu jest ważną częścią zarządzania finansami. Jego posiadanie może pomóc w uniknięciu nadmiernych wydatków lub zadłużeniu się w przyszłości. Ponadto pilnowanie budżetu może również pomóc w oszczędzaniu i szybszym osiągnięciu celów finansowych. Należy jednak pamiętać, że każdy budżet, nawet ten najlepszy, może wymagać korekty w trakcie roku. W rzeczywistości istnieje wiele przypadków, w których budżet może się zmieniać, nawet co miesiąc. Podczas cyklu webinarów dowiesz się, kiedy jest czas, by zmienić budżet w trakcie roku i jak się za to zabrać.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:

  • Urządzenie mające dostęp do sieci Internet.
  • Dostęp do konta poczty elektronicznej.
  • Najnowsze wersje przeglądarek internetowych min. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • Poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies.
  • Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Zawartość

I WEBINAR: PLANOWANIE I BUDŻETOWANIE – W JAKI SPOSÓB PLANOWAĆ KOSZTY I ZYSKI PRZEDSIĘBIORSTWA W NIEPEWNYCH CZASACH – 11.06.2021

  1. Jak wykorzystać budżetowanie w zarządzaniu?
  2. Planowanie poszczególnych pojedynczych pozycji budżetowych.
  3. Pozycje stałe i zmienne w budżecie.
  4. Szacowanie niepewności w budżecie.
  5. Sesja pytań i odpowiedzi.

II WEBINAR: KOREKTA BUDŻETU W TRAKCIE ROKU – DLACZEGO, KIEDY I JAK? – 02.07.2021

  1. Budżet jako narzędzie analityczne do osiągnięcia celu.
  2. Identyfikacja problemów, które mogą wpływać na budżetowanie.
  3. Przesłanki do zmiany budżetu w trakcie roku
  4. Rodzaje budżetów.
  5. Sesja pytań i odpowiedzi.

III WEBINAR: BUDŻET KROK PO KROKU – 23.07.2021

  1. Kiedy tworzymy budżet organizacji na następny rok?
  2. Różnice między budżetami przy wyborze metody.
  3. Pracownicy, którzy powinni być zaangażowani w proces tworzenia.
  4. Cel tworzenia budżetu dla organizacji.
  5. Motywowanie poprzez budżetowanie.
  6. Komunikacja w procesie budżetowania.
  7. Sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

start godzina 11.00

Osoby docelowe

Szkolenie przeznaczone dla osób, które biorą udział w procesie budżetowania w firmie. Szczególnie zapraszamy:

  • controllerów finansowych
  • pracowników działów analiz i raportowania
  • pracowników działu controllingu i księgowości
  • osoby zajmujące się planowaniem sprzedaży i kosztów w firmie

Prelegenci

Tomasz Diering

Wieloletni pracownik firm audytorskich, pracujący przy projektach audytowych, due dillgence oraz risk advisory. Business and financial controller w międzynarodowej firmie transportowej. Autor wielu tekstów branżowych z zakresu controllingu, rachunkowości oraz finansów zarządczych. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Controllerów ICV w Polsce.

Cena udziału w jednej części: 129,00 netto

Cena udziału w dwóch częściach: 258,00 netto

Cena udziału w trzech częściach: 299,00 netto