webinar

"Rabat to stolica Maroka", czyli jak uniknąć grania ceną w rozmowie handlowej

webinar, 21.09.2021

Webinarium

Opis

Kwestia ceny pojawia się w niemal każdej rozmowie sprzedażowej. Handlowcy bardzo często słyszą od klientów zdania: "Możemy to kupić taniej u konkurencji", "Nie stać nas na to", "To nie mieści się w naszym budżecie, może za miesiąc", "Może uwzględnimy to w przyszłych wydatkach", "Jeśli dziś zejdzie nam Pan z ceny zostaniemy waszym stałym klientem". Ale... czy rzeczywiście obniżenie ceny to gwarancja sukcesu? Podczas naszego szkolenia on-line dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, odkładając cenę na bok.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z webinaru:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas spotkania on-line odpowiemy na pytania:

  • dlaczego obniżanie ceny i przyznawanie różnego rodzaju rabatów psuje sprzedaż, zamiast ją ułatwiać?
  • jak sprzedawać, skupiając się głównie na czynnikach pozacenowych?
  • na jakim etapie procesu sprzedaży wrócić do omawiania ceny?
  • jak zbijać obiekcje klienta w odpowiedzi na hasło "za drogo"?
  • na czym polega technika "odwrotnego zamykania"?

Zawartość

  1. Rola cen w dzisiejszym świecie sprzedaży.
  2. Prawdziwe i ukryte powody pytania o cenę i rabaty.
  3. Cena a wartość produktu lub usługi.
  4. 7 atrybutów ważniejszych od ceny.
  5. Jak zbijać obiekcje klienta w odpowiedzi na hasło "za drogo"?
  6. Technika "odwrotnego zamykania".
  7. Czynniki zmniejszające wrażliwość na cenę.
  8. Sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

start godz. 11.00

Osoby docelowe

  • handlowcy
  • menedżerowie sprzedaży

Prelegenci

Gabriela Niewiadomska

Praktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży. Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B. Właścicielka firmy szkoleniowej oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, który zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Tworzy efektywne struktury sprzedażowe, buduje zespoły oparte na motywacji oraz procesach poprzez integrację strategii i działań operacyjnych.