webinar

Jak utrzymać lojalność klienta?

webinar, 30.09.2022

ONLINE

Opis

Pozyskanie nowego klienta jest o wiele droższe i płacimy za nie nie tylko pieniędzmi, ale i czasem, który moglibyśmy poświęcić na inne, bardziej zyskowne działania. Lojalny klient nie tylko nie zrezygnuje z naszych produktów/usług, ale także może cyklicznie wracać po nowe, jak również rekomendować naszą firmę innym. To najlepszy marketing! Jak zatem dbać o lojalność obecnych klientów, by pozostali z nami na lata?

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z webinaru:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas spotkania on-line odpowiemy na pytania:

  • Czego oczekują od handlowców klienci?
  • Jak budować zaufanie klienta?
  • Jak utrzymać wysoki stopień retencji klientów?
  • W jaki sposób menedżer sprzedaży może włączyć się w proces budowania lojalności klienta?
  • Jak wykorzystać CRM do budowania lojalności klienta?
  • Jakie standardy pracy pomagają w utrzymaniu klienta?

Zawartość

1. Dlaczego utrzymanie klienta jest co najmniej równie ważne, jeśli nie ważniejsze niż pozyskiwanie nowych

2. Sprawdzone sposoby na budowanie zaufania klienta

3. Jak sprawić, żeby klient po zakupie był bardziej zadowolony niż przed - wskazówki

4. Rola menedżera sprzedaży i handlowca w procesie budowania lojalności klienta

5. Narzędzia przydatne w utrzymywaniu zaangażowania i lojalności klienta

6. Jak to robią inni - przykłady

7. Sesja pytań i odpowiedzi

Czas trwania

start godz. 11.00

Osoby docelowe

  • handlowcy
  • menedżerowie sprzedaży

Prelegenci

Tomasz Targosz

Od 18 lat związany ze sprzedażą. Sprzedawał produkty i usługi m.in. w branży telekomunikacyjnej, sportowej, ubezpieczeniowej i tytoniowej. Od 9 lat dodatkowo wspiera firmy w podnoszeniu umiejętności sprzedażowych handlowców oraz w skutecznym organizowaniu obszarów zarządzania i wspierania sprzedaży. Średnio 200 dni w roku spędza, inspirując innych w obszarach sprzedaży B2C (współpracował m.in. z PZU, Decathlon, Velux), B2B (pomagał m.in. firmom Dyka, Mitko, Continental) oraz sprzedaży retailowej (Phillip Moris, Aren, Carre). Autor dwóch książek o sprzedaży. Jego artykuły pojawiają się cyklicznie w 4 czasopismach branżowych. Jako trener regionalny był laureatem Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności doradców detalicznych, których szkolił. Ma 3 zasady: nie oceniać innych, uczyć się przez doświadczenie, dobrze się przy tym wszystkim bawić.