
Jak przekonać do siebie klienta jeszcze przed pierwszą rozmową?
webinar, 22.06.2023
ONLINE
Cena: 149,00 zł netto
Opis
Odkąd w powszechnym użyciu jest wyszukiwarka Google, wielu klientów na własną rękę próbuje zrozumieć swoje potrzeby, rozeznać możliwe opcje i skontaktować się z potencjalnymi dostawcami dopiero wtedy, gdy będą już dokładnie wiedzieli, czego chcą. Jeśli na etapie poszukiwań napotkają treści, które pomogą im zbudować dobre zdanie o naszej firmie, pojawią się u nas niemal gotowi do zakupu.
Metoda
Dostęp do platformy Zoom
Korzyści
Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
- Dlaczego opłaca się pisać ciekawe teksty do internetu?
- O czym klienci chcą czytać? Jakich treści poszukują?
- Jak przygotować dobry artykuł do wykorzystania na blogu firmowym i w mediach społecznościowych?
- Jak promować swój tekst, by powiększyć jego zasięgi i wzmocnić pozycjonowanie strony firmowej?
- Jak wykorzystać teksty firmowe w bezpośrednim kontakcie z klientem?
- Jak jeszcze można budować autorytet firmy z wykorzystaniem internetu?
Zawartość
Program szkolenia online:
- Przedstawienie przykładów marek i transakcji zbudowanych w oparciu o content marketing.
- Omówienie sposobów wykorzystania narzędzi internetowych do publikacji ciekawych i przynoszących firmie korzyści treści.
- Omówienie zasad budowy dobrego artykułu, tworzenia ciekawych tytułów oraz innych elementów atrakcyjnego przedstawienia treści. Przedstawienie przykładów działań promocyjnych opartych o ciekawe treści internetowe, służących budowaniu zaufania do firmy i jej produktów.
- Metody pozyskiwania leadów sprzedażowych oraz wzmacniania zainteresowania ofertą wśród czytelników naszych treści.
- Sposoby na budowanie społeczności wokół bloga firmowego i mediów społecznościowych oraz promocja oferty przez zaangażowanych klientów.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Czas trwania
Start godz. 11.00
Osoby docelowe
Osoby docelowe:
- pracownicy działów handlowych i działów marketingu,
- menedżerowie sprzedaży
Prelegenci
Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie i MBA w Thames Valley University, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i Public Relations.
Od 2007 właściciel firmy Q-Aldo Communication specjalizującej się w obszarach marketingu, sprzedaży, innowacji i przedsiębiorczości. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania Thames Valley University. Zrealizowała ponad trzy tysiące godzin zajęć dydaktycznych i kilkanaście tysięcy godzin doradztwa, pomogła w założeniu ponad 300 start-upów technologicznych. Autor książki „Przeklęte drobiazgi” i współautor książki „Jak zostać kreatywny przedsiębiorcą” oraz szeregu artykułów m.in. w „Szefie Sprzedaży”, „Asie Sprzedaży” oraz „Personelu & Zarządzanie”. Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl
Cena: 149,00 zł netto