webinar

Jak przekonać do siebie klienta jeszcze przed pierwszą rozmową?

webinar, 22.06.2023

ONLINE

Opis

Odkąd w powszechnym użyciu jest wyszukiwarka Google, wielu klientów na własną rękę próbuje zrozumieć swoje potrzeby, rozeznać możliwe opcje i skontaktować się z potencjalnymi dostawcami dopiero wtedy, gdy będą już dokładnie wiedzieli, czego chcą. Jeśli na etapie poszukiwań napotkają treści, które pomogą im zbudować dobre zdanie o naszej firmie, pojawią się u nas niemal gotowi do zakupu.

Metoda

Dostęp do platformy Zoom

Korzyści

Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:

  • Dlaczego opłaca się pisać ciekawe teksty do internetu?
  • O czym klienci chcą czytać? Jakich treści poszukują?
  • Jak przygotować dobry artykuł do wykorzystania na blogu firmowym i w mediach społecznościowych?
  • Jak promować swój tekst, by powiększyć jego zasięgi i wzmocnić pozycjonowanie strony firmowej?
  • Jak wykorzystać teksty firmowe w bezpośrednim kontakcie z klientem?
  • Jak jeszcze można budować autorytet firmy z wykorzystaniem internetu?

Zawartość

Program szkolenia online:

  • Przedstawienie przykładów marek i transakcji zbudowanych w oparciu o content marketing.
  • Omówienie sposobów wykorzystania narzędzi internetowych do publikacji ciekawych i przynoszących firmie korzyści treści.
  • Omówienie zasad budowy dobrego artykułu, tworzenia ciekawych tytułów oraz innych elementów atrakcyjnego przedstawienia treści. Przedstawienie przykładów działań promocyjnych opartych o ciekawe treści internetowe, służących budowaniu zaufania do firmy i jej produktów.
  • Metody pozyskiwania leadów sprzedażowych oraz wzmacniania zainteresowania ofertą wśród czytelników naszych treści.
  • Sposoby na budowanie społeczności wokół bloga firmowego i mediów społecznościowych oraz promocja oferty przez zaangażowanych klientów.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

Czas trwania

Start godz. 11.00

Osoby docelowe

Osoby docelowe:

  • pracownicy działów handlowych i działów marketingu,
  • menedżerowie sprzedaży

Prelegenci

Aldona Kucner, MBA

Trener i facylitator, doradca i mentor z dwudziestopięcioletnią praktyką w biznesie. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie i MBA w Thames Valley University, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i Public Relations.

Od 2007 właściciel firmy Q-Aldo Communication specjalizującej się w obszarach marketingu, sprzedaży, innowacji i przedsiębiorczości. Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania Matrik, posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania Thames Valley University. Zrealizowała ponad trzy tysiące godzin zajęć dydaktycznych i kilkanaście tysięcy godzin doradztwa, pomogła w założeniu ponad 300 start-upów technologicznych. Autor książki „Przeklęte drobiazgi” i współautor książki „Jak zostać kreatywny przedsiębiorcą” oraz szeregu artykułów m.in. w „Szefie Sprzedaży”, „Asie Sprzedaży” oraz „Personelu & Zarządzanie”. Prowadzi blog: kursnainnowacje.pl