webinar

Jak być bardziej efektywnym w pracy handlowca?

webinar, 24.09.2021

Webinarium

Opis

Czy masz wrażenie, że nie wyrabiasz się z wszystkimi zaplanowanymi zadaniami? Na każdy dzień planujesz mnóstwo działań, z których ostatecznie realizujesz tylko kilka? Chcesz zwiększyć swoją efektywność w pracy? Jeżeli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedź brzmi "TAK", to szkolenie jest dla Ciebie. Nauczysz się, jak wyznaczać sobie priorytety i jak organizować swoją pracę, aby z wszystkim zdążyć bez szkody dla jakości tych działań. Jak zaplanować sobie dzień żeby zdążyć ze wszystkim, co jest do zrobienia? Które zadania mają najwyższy priorytet, a które można odłożyć na później? Czy istnieje sposób na skuteczną organizację dnia, która przyniesie zamierzony efekt? Jeśli chcesz znaleźć odpowiedź na powyższe pytania, a także sprawdzić, co ma wspólnego organizacja pracy handlowca ze strategią sprzedaży to szkolenie jest dla Ciebie.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z webinaru:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas spotkania on-line odpowiemy na pytania:

  • jakie błędy najczęściej popełniamy, planując działania?
  • jak organizować sobie pracę jako handlowiec, żeby zdążyć z wszystkimi zaplanowanymi zadaniami?
  • jak określić, które zadania mają najwyższy priorytet, a które można odłożyć na później?
  • co to jest MIT i jak go wyznaczyć?
  • czy prawdziwa wielozadaniowość jest w ogóle możliwa?
  • na czym polega metoda "start, stop, continue"?

Zawartość

  1. Rozdzielanie działań pro- i około sprzedażowych
  2. Skuteczne nadawanie priorytetów
  3. Co to jest MIT i jak go wyznaczyć?
  4. Sposoby organizacji pracy
  5. Wady i zalety wielozadaniowości
  6. Metoda "start, stop, continue"
  7. Sesja pytań i odpowiedzi

Czas trwania

start godz. 11.00

Osoby docelowe

  • handlowcy
  • menedżerowie sprzedaży

Prelegenci

Gabriela Niewiadomska

Praktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży. Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B. Właścicielka firmy szkoleniowej oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, który zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Tworzy efektywne struktury sprzedażowe, buduje zespoły oparte na motywacji oraz procesach poprzez integrację strategii i działań operacyjnych.