webinar

Firma w social mediach

webinar, 25.10.2023

Webinarium

Opis

Social media, czy tego chcemy czy nie, są dzisiaj ważnym elementem zarówno budowania marki i wizerunku firmy, jak również pozyskiwania klientów i zamówień. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają wskazówki i narzędzia, które ułatwią tworzenie, planowanie i realizację strategii działań w social mediach oraz pomogą w tworzeniu angażujących postów, nie tylko na Facebooku, ale również w innych mediach społecznościowych.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z webinaru:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:

  • Dlaczego bez social mediów trudno sobie dzisiaj wyobrazić skuteczną sprzedaż i marketing?
  • Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, a może coś jeszcze - jak zaplanować kampanie promocyjne w wybranych mediach społecznościowych?
  • Jak nie przepalać budżetów na kampanie promocyjne, które nie przynoszą pożądanych efektów?
  • Jakie narzędzia (programy graficzne, programy do montażu wideo itd.) pomogą w stworzeniu angażujących postów?
  • Kiedy publikować posty, aby miały jak najwięcej odsłon?
  • Czy, a jeśli tak, to w jaki sposób wykorzystywać wiadomości prywatne np. na LinkedIn do sprzedaży?

Zawartość

1. Jakim zmianom ulega otaczający nas świat i co to ma wspólnego ze sprzedażą w social mediach?

2. Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube a może coś jeszcze? Przegląd mediów społecznościowych ze wskazaniem, czym się różnią i jak wykorzystać poszczególne portale do promocji i sprzedaży.

3. Treści w social mediach: o Jak dobrać odpowiednie kanały dystrybucji i styl komunikacji dla treści kierowanych do B2B i do B2C?

  • jak angażować i dlaczego wymaga to od ciebie podejścia strategicznego oraz znaczących nakładów pracy?
  • czy i w jaki sposób social media i content marketing mogą sprzedawać?
  • jak mierzyć skuteczność działań w obszarze marketingu treści i mediów społecznościowych?
  • jak budować własną społeczność?
  • jak analizować działania konkurencji?

4. Jakie narzędzia (programy graficzne, programy do montażu wideo itd.) pomogą w stworzeniu angażujących postów?

5. Inne sposoby na pozyskiwanie klientów:

  • płatne kampanie i budżet
  • bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
  • czy, a jeśli tak, to w jaki sposób wykorzystywać wiadomości prywatne np. na LinkedIn do sprzedaży?

6. Sesja pytań i odpowiedzi

Czas trwania

Godzina 10.00 -13.00

Osoby docelowe

Szkolenie skierowane do:

  • właścicieli biznesów e-commerce i właścicieli firm w ogóle,
  • szefów sprzedaży i handlowców (jako osób, które traktują działania w SM wspomagająco)

Prelegenci

Agnieszka Wnuk

Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa planowania działań marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu social sellingu, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia i konsultacje dotyczące wykorzystania LinkedIn i Sales Navigator. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem social sellingu oraz employee advocacy. Doradza firmom, jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Organizatorka spotkań LinkedIn Local w Poznaniu.