
Firma w social mediach
webinar, 25.10.2023
Webinarium
Cena: 199,00 zł netto
Opis
Social media, czy tego chcemy czy nie, są dzisiaj ważnym elementem zarówno budowania marki i wizerunku firmy, jak również pozyskiwania klientów i zamówień. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają wskazówki i narzędzia, które ułatwią tworzenie, planowanie i realizację strategii działań w social mediach oraz pomogą w tworzeniu angażujących postów, nie tylko na Facebooku, ale również w innych mediach społecznościowych.
Metoda
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z webinaru:
- urządzenie mające dostęp do sieci Internet
- dostęp do konta poczty elektronicznej
- najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
- poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
- połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).
Korzyści
Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
- Dlaczego bez social mediów trudno sobie dzisiaj wyobrazić skuteczną sprzedaż i marketing?
- Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, a może coś jeszcze - jak zaplanować kampanie promocyjne w wybranych mediach społecznościowych?
- Jak nie przepalać budżetów na kampanie promocyjne, które nie przynoszą pożądanych efektów?
- Jakie narzędzia (programy graficzne, programy do montażu wideo itd.) pomogą w stworzeniu angażujących postów?
- Kiedy publikować posty, aby miały jak najwięcej odsłon?
- Czy, a jeśli tak, to w jaki sposób wykorzystywać wiadomości prywatne np. na LinkedIn do sprzedaży?
Zawartość
1. Jakim zmianom ulega otaczający nas świat i co to ma wspólnego ze sprzedażą w social mediach?
2. Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube a może coś jeszcze? Przegląd mediów społecznościowych ze wskazaniem, czym się różnią i jak wykorzystać poszczególne portale do promocji i sprzedaży.
3. Treści w social mediach: o Jak dobrać odpowiednie kanały dystrybucji i styl komunikacji dla treści kierowanych do B2B i do B2C?
- jak angażować i dlaczego wymaga to od ciebie podejścia strategicznego oraz znaczących nakładów pracy?
- czy i w jaki sposób social media i content marketing mogą sprzedawać?
- jak mierzyć skuteczność działań w obszarze marketingu treści i mediów społecznościowych?
- jak budować własną społeczność?
- jak analizować działania konkurencji?
4. Jakie narzędzia (programy graficzne, programy do montażu wideo itd.) pomogą w stworzeniu angażujących postów?
5. Inne sposoby na pozyskiwanie klientów:
- płatne kampanie i budżet
- bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami
- czy, a jeśli tak, to w jaki sposób wykorzystywać wiadomości prywatne np. na LinkedIn do sprzedaży?
6. Sesja pytań i odpowiedzi
Czas trwania
Godzina 10.00 -13.00
Osoby docelowe
Szkolenie skierowane do:
- właścicieli biznesów e-commerce i właścicieli firm w ogóle,
- szefów sprzedaży i handlowców (jako osób, które traktują działania w SM wspomagająco)
Prelegenci
Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa planowania działań marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu social sellingu, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia i konsultacje dotyczące wykorzystania LinkedIn i Sales Navigator. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem social sellingu oraz employee advocacy. Doradza firmom, jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Organizatorka spotkań LinkedIn Local w Poznaniu.
Cena: 199,00 zł netto