webinar

Aby reklamacje nie skutkowały odpływem klientów...

webinar, 16.06.2021

Webinarium

Opis

Czy wiesz dlaczego reklamacja to jedna z najlepszych rzeczy jakie mogą przytrafić się firmie? Podczas webinaru dowiesz się, co kryje się za tym stwierdzeniem, a także nauczysz się budowania relacji oraz zwiększania sprzedaży w oparciu o dobrze załatwione reklamacje. Dzięki sprawnemu działaniu obsługa reklamacji może stać się Twoim asem w rękawie, a zadowolony z Twojej postawy klient - ambasadorem Twojej marki. Aby tak się stało, trzeba odpowiednio poprowadzić cały proces reklamacji, załagodzić negatywne emocje, zniwelować stres i na koniec wyeliminować czynnik, który stał się przyczyną reklamacji. Podczas webinaru nauczymy Cię, jak to zrobić!

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:

  • Urządzenie mające dostęp do sieci Internet.
  • Dostęp do konta poczty elektronicznej.
  • Najnowsze wersje przeglądarek internetowych min. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • Poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies.
  • Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Podczas webinaru odpowiemy na pytania:

  • Dlaczego reklamacje należy rozpatrywać jako szansę, a nie zagrożenie?
  • Jakie są najczęstsze błędy popełniane w procesie obsługi reklamacji?
  • Czego potrzebuje zgłaszający reklamację klient?
  • Jak rozmawiać ze wzburzonym, a nawet agresywnym klientem reklamującym nasz produkt/usługę?
  • Na czym polega technika POPO i dlaczego warto z niej korzystać obsługując procesy reklamacyjne?

Zawartość

  1. Rola jakości obsługi reklamacji
  2. Pozyskiwanie informacji od klienta
  3. Kolejne kroki rozwiązywania reklamacji
  4. Profesjonalne rozwiązywanie reklamacji - TECHNIKA POPO
  5. Asertywne stawianie granic i rozmowa z roszczeniowym klientem
  6. Czego unikać przy rozwiązywaniu reklamacji?
  7. Sesja pytań i odpowiedzi

Czas trwania

start godzina 11.00

Osoby docelowe

  • handlowcy
  • pracownicy działu obsługi klienta
  • menedżerowie sprzedaży

Prelegenci

Gabriela Niewiadomska

Praktyk sprzedaży/ Trener/ Coach sprzedaży. Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B. Właścicielka firmy szkoleniowej oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, który zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Tworzy efektywne struktury sprzedażowe, buduje zespoły oparte na motywacji oraz procesach poprzez integrację strategii i działań operacyjnych.