Konferencja

Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2020

Sprzedawać więcej, lepiej i skuteczniej

Warszawa, 14-15.05.2020

Hotel LORD, Al. Krakowska 218 Warszawa - Okęcie

Opis

„Szybciej, wyżej, mocniej” – to słynne olimpijskie motto po lekkiej modyfikacji można odnieść również do sprzedaży. Bo przecież który z handlowców nie chciałby sprzedawać więcej, lepiej i skuteczniej? Bez regularnego treningu, popartego wytrwałością i konsekwencją trudno jednak liczyć na spektakularne efekty – dokładnie tak jak w sporcie. W przypadku handlowców zadanie jest jeszcze trudniejsze, bo – w odróżnieniu od większości sportowców – muszą się doskonalić w więcej niż jednej dyscyplinie.

Wszystkich sprzedażowych zawodników, którzy chcieliby popracować nad swoją zawodową formą, by sięgnąć po najwyższe targety… to znaczy, trofea zapraszamy na kolejną edycję Zgrupowania Asów Sprzedaży.

Jeżeli:

  • Chcesz nauczyć się odróżniać klienta od prospekta i kwalifikować go już na etapie rozmowy telefonicznej lub pierwszego spotkania, tak aby nie tracić czasu na nierokujące kontakty;
  • Zależy Ci na praktycznym treningu umiejętności aktywnego słuchania i badania potrzeb klienta;
  • Poszukujesz wskazówek, jak przygotować ofertę „nie do odrzucenia”, dzięki której wyprzedzisz konkurencję i jako pierwszy dobiegniesz z klientem do mety;
  • Zastanawiasz się, dlaczego klienci tak często zapadają się pod ziemię po otrzymaniu oferty, mimo że finalizacja transakcji zdawała się wisieć w powietrzu;
  • Wiesz, że równie ważne jak to, co dzieje się na boisku jest to, co zawodnicy robią w szatni przed meczem i w związku z tym szukasz sposobu by lepiej przygotowywać się do spotkań handlowych i negocjacji z klientem;
  • Chcesz poznać i zrozumieć mechanizmy gier handlowych, w które próbują Cię wciągnąć klienci, i wyjść z nich obronną ręką

nasi trenerzy czekają właśnie na Ciebie.

Korzyści

Podczas dwóch dni Zgrupowania przygotowaliśmy dla Ciebie:

Dzień 1:

  • 6 merytorycznych wystąpień, podczas której doświadczeni trenerzy podzielą się z Tobą swoimi sposobami na wejście na sprzedażowe podium.

Dzień 2:

  • 3 praktyczne warsztaty, podczas których pogłębisz i przećwiczysz w praktyce wybrane zagadnienia poruszone przez prelegentów pierwszego dnia.

Po Zgrupowaniu:

  • W ciągu 7 dni po naszym spotkaniu otrzymasz od nas drogą mailową wszystkie prezentacje prelegentów, z których będą korzystać podczas konferencji

Czego NIE znajdziesz na Zgrupowaniu?

  • Suchej teorii, bez poparcia przykładami z życia handlowca – wiemy, że pracujesz w sprzedaży i wiedza teoretyczna nie jest Ci obca, a na konferencję przyjeżdżasz po ciekawe case studies i wymianę doświadczeń
  • Prelekcji będących mniej lub bardziej zakamuflowaną reklamą – wiemy, że płacisz nam za merytorykę, a nie za udział w targach
  • Specjalnych stref VIP – dla nas każdy uczestnik jest Very Important Person, w związku z tym każdy bierze udział we wszystkich częściach wydarzenia, łącznie z przerwami kawowymi i lunchem
  • Tłumu uczestników, przez których będziesz musiał się przebić ze swoim pytaniem do trenera – dla uczestników przygotowaliśmy tylko 70 miejsc, co umożliwi każdemu aktywny udział w spotkaniu oraz bezpośredni kontakt z prelegentami: zarówno podczas wykładów, jak i warsztatów.

 

Ceny specjalne dla prenumeratorów magazynów "As Sprzedaży", "Szef Sprzedaży", "Sell ii in English", "E-commerce & Digital Marketing" i Sprzedaż-24 - 990 zł netto

UWAGA: Rabaty za zgłoszenia mnogie i za posiadanie prenumeraty nie łączą się.

Zawartość

Dzień I - 14 maja 2020 r.

Dyscyplina: Łucznictwo

BADANIE POTRZEB KLIENTA KLUCZEM DO SPRZEDAŻOWEGO SUKCESU

  • Dlaczego stare i sprawdzone narzędzia sprzedażowe, takie jak prezentacja korzyści, przestają działać?
  • Jak dotrzeć do najgłębszej potrzeby klienta?
  • Dlaczego nie wolno odpowiadać klientowi, który pyta o warunki sprzedaży?

Dyscyplina: Curling

DOBRA OFERTA, CZYLI JAKA?

  • Jak wypchnąć konkurencję z tafli i trafić do celu, czyli co decyduje o skuteczności oferty handlowej
  • Jak odpowiadać na zapytania ofertowe zgłoszone przez kientów - wskazówki
  • Jak zaprezentować firmę (i siebie) w ofercie, by klienci chcieli z nami współpracować
  • Aby klient otworzył przesłaną przez nas ofertę - o co zadbać, przesyłając ją?
  • Dlaczego czasem tracimy klientów, którym wyslaliśmy ofertę?

Dyscyplina: Bieg przez płotki

DLACZEGO KLIENCI MILCZĄ PO OTRZYMANIU OFERTY? 5 GŁÓWNYCH POWODÓW I SPOSOBY, JAK ICH UNIKNĄĆ

  • Jak odróżnić klienta od prospekta, by nie generować pustych przebiegów
  • Jak przeprowadzić kwalifikację klienta już na etapie rozmowy telefonicznej lub pierwszego spotkania
  • Jak dochodzić do prawdziwych intencji rozmówcy i budować relację opartą na szczerości
  • Jak i kiedy kontraktować klienta, by każdy kontakt kończył się wynikiem

Dyscyplina: Szermierka

TRENING CZYNI MISTRZA - JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SPOTKANIA I NEGOCJACJI Z KLIENTEM, BY NIE DAĆ SIĘ ZASKOCZYĆ

  • Uczyć się od najlepszych, czyli jak zawodowi negocjatorzy prowadzący trudne, często międzynarodowe negocjacje osiągają swoje cele
  • Jakie elementy procesu negocjacyjnego można znaleźć w każdym spotkaniu z klientem?
  • Szermierka słowna, czyli co zrobić, kiedy interesy obu stron wydają się nie do pogodzenia
  • Gotowy szablon przygotowania do kompleksowych procesów negocjacyjnych, który możesz zastosować również w mniejszej skali

Dyscyplina: Karate

W CO GRAJĄ KLIENCI - JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W ROZGRYWKĘ LUB WYJŚĆ Z NIEJ OBRONNĄ RĘKĄ

Dzień II - 15 maja 2020 r.

Trening

Warsztat 1. Jak skutecznie badać potrzeby klientów

Warsztat 2. Dlaczego klienci milczą po otrzymaniu oferty?

Warsztat 3. W co grają klienci?

Partnerzy medialni

Osoby docelowe

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • telemarketerzy

Prelegenci

Zespół ekspertów