Warsztaty praktyczne

Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego

Sales Manager's Boot Camp

Warszawa, 5.11.2020

Centrum Golden Floor, Millenium Plaza, Aleje Jerozolimskie 123a

Opis

Jeżeli:

  • zarządzasz działem sprzedaży i jesteś rozliczany z wyników sprzedażowych w swojej firmie,
  • chcesz za pomocą prostych i niedrogich działań zwiększyć efektywność swojego zespołu handlowego, aby bez problemu osiągał założone cele sprzedażowe,
  • znasz ból przekazywania niepopularnych decyzji i wprowadzania zmian na które podwładni reagują oporem
  • chcesz poznać sposoby jak zmotywować pracownika nie mając do dyspozycji dodatkowych środków finansowych
  • poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu,

zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których nasz trener-praktyk na przykładach przedstawi rozwiązania, które z sukcesami wdrożył w życie podczas swojej praktyki zawodowej.

Korzyści

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Program warsztatów skonsultowany z menedżerami sprzedaży – powstał w oparciu o ankiety przeprowadzone wśród uczestników poprzednich edycji Sales Manager’s Boot Camp.
  • Unikalna formuła – case study + ćwiczenia + konsultacje z prelegentem.
  • Doświadczenie i praktyka prowadzącej – współpracujemy wyłącznie z trenerami, mogącymi pochwalić się wieloletnim praktycznym doświadczeniem.
  • Praktyczne materiały szkoleniowe – każdy uczestnik otrzyma pakiet materiałów omawiających najważniejsze punkty warsztatów.
  • Opieka eksperta – warsztat kończy się specjalnym PANELEM KONSULTACYJNYM, podczas którego uczestnicy mogą wyjaśnić niejasne kwestie lub skonsultować problemy z własnej praktyki z trenerem.
  • Organizator – magazyn „Szef Sprzedaży” – źródło wiedzy i inspiracji menedżerów sprzedaży.

 

Dla prenumeratorów czasopism sprzedażowych cena 699 zl netto od osoby.

 

W salach, w których prowadzone są szkolenia wprowadzono procedury bezpieczeństwa sanitarnego dla przebywających w nich osób.

Zawartość

1. Organizacja pracy zespołu sprzedażowego

  • Jak zidentyfikować błędy organizacyjne w dziale sprzedaży, które hamują sprzedaż?
  • Sprzedaż i marketing – nowy podział pracy, czyli jak dział wsparcia sprzedaży może pomóc w podniesieniu efektywności handlowców.
  • Strategia firmy a zadania zespołu i poszczególnych pracowników – jak skutecznie zarządzać przez cele?
  • W jaki sposób wyznaczać i komunikować cele handlowcom, aby jednocześnie budować ich współodpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych?
  • Rodzaje motywacji i kaskadowanie jako element sprzyjający motywacji.
  • Jakie są najbardziej efektywne finansowe i pozafinansowe elementy motywowania pracowników?

2. Skuteczny lider, skuteczny handlowiec

  • Autokrata czy przyjaciel – jak styl zarządzania wpływa na efektywność zespołu sprzedażowego?
  • Jak skutecznie wprowadzić zasady w nowym lub zmienić je w dotychczasowym zespole?
  • Jak często i w jakiej formie przekazywać pracownikom informację zwrotną, żeby wyeliminować niepożądane zachowania i wzmocnić te pozytywne?
  • W jaki sposób przekazywać pracownikom trudne decyzje, aby nie podsycać negatywnego nastawienia i zminimalizować ryzyko oporu?
  • Narzekający podwładni – jak to zmienić?

Ćwiczenie: exposé szefa, przekazywanie pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej - przykłady

3. Kontrola i ocena pracy handlowców

  • Jakie kryteria wziąć pod uwagę przy ocenie pracy handlowców – przykładowe wskaźniki i narzędzia.
  • Jak korzystać z dashboardów przy ocenie handlowców? - przykłady z praktyki biznesowej prowadzącego.
  • Jaka jest różnica między informacją zwrotną a oceną pracownika?
  • Jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przy kontrolowaniu pracy podległych pracowników?
  • Ile „ostatnich szans” należy dawać handlowcowi, który nie realizuje planów sprzedażowych?
  • Jak przygotować się do rozmowy oceniającej z pracownikiem i jak ją przeprowadzić?

Ćwiczenie: rozmowa oceniająca z pracownikiem, który nie zrealizował celów

4. Konsultacje z trenerem

  • Podczas panelu trener odpowie na pytania uczestników

Czas trwania

09.00-16.00

Osoby docelowe

  • dyrektorzy handlowi i sprzedaży
  • menedżerowie sprzedaży
  • kierownicy zespołów handlowych
  • team leaderzy

Prelegenci

Małgorzata Warda

Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i zespołami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, zaczynając od stanowiska sprzedawcy i przechodząc przez szczeble menedżerskie do pozycji Dyrektora Handlowego i Zarządzającego. Zarządzała sprzedażą w konceptach m.in. omnichannel i multichannel. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży m.in. poprzez sieci handlowe, własne sklepy detaliczne i internetowe, programy lojalnościowe, katalogi i advertoriale, shoppingowe kanały TV oraz call center. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej z zakresu marketingu i strategii sprzedaży.  Prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team - doradza przedsiębiorstwom, jak zwiększyć sprzedaż i rentowność działań. Jest także mentorem biznesu certyfikowanym na poziomie międzynarodowym przez European Mentoring & Coaching Council.