
7. Forum Szefów Sprzedaży
Zarządzanie sprzedażą w czasach niepewności i kryzysu
nagrane materiały, 26.11.2020-31.01.2021
Cena: 599,00 zł netto
Opis
Pandemia koronawirusa wstrząsnęła światem i zmieniła rzeczywistość, w której funkcjonuje każdy z nas. Przejście w tryb pracy zdalnej, niezależnie od warunków, jakimi dysponujemy w domach, brak możliwości bezpośrednich spotkań z klientami, konieczność przestawienia się na zarządzanie zespołem przymusowo rozproszonym i zaprzyjaźnienia z oprogramowaniem do prowadzenia tele- i wideokonferencji – to tylko nieliczne z wyzwań, które znienacka wyrosły przed szefami sprzedaży (i nie tylko). Część ekspertów prognozuje, że nawet jeżeli uda się powrócić do względnej normalności, wiele z tych zmian zostanie z nami na stałe. Aby pomóc Wam i Waszym zespołom odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości, zapraszamy do zakupu nagranych wystąpień z 7. edycji Forum Szefów Sprzedaży.
Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:
- chcesz dowiedzieć się, czego menedżer może się nauczyć od dowódcy armii i jak zarządzać emocjami pracowników w środowisku ciągłego kryzysu
- zastanawiasz się, w jakie nowe umiejętności powinni być wyposażeni Twoi handlowcy w świetle zmian, które przyniosła pandemia
- poszukujesz wiedzy na temat wyznaczania handlowcom celów w obecnych realiach sprzedażowych i kontrolowania ich realizacji w przypadku pracy zdalnej i hybrydowej
- zależy Ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na motywowanie sprzedawców pracujących zdalnie
- chcesz wesprzeć swoich handlowców w prospectingu i skutecznie wdrożyć w firmie program social selling, który przyniesie nowych klientów
- zależy Ci na zapewnieniu klientom poczucia bezpieczeństwa w kontakcie z Waszą firmą
nagrane prelekcje będą pomocne w codziennej pracy managera.
Zawartość
BLOK 1: Zarządzanie w środowisku ciągłego kryzysu
- Jak być skutecznym liderem w świecie VUCA?
- Czego menedżer sprzedaży może się nauczyć od dowódcy armii?
- Jakie style reakcji przyjmują pracownicy w sytuacjach kryzysowych i jak nimi wtedy zarządzać?
- Jak przeciwdziałać pogłębianiu się takich stanów i uniknąć efektu tonącego statku?
- Jak zarządzać emocjami pracowników w czasach niepewności i kryzysu?
BLOK 2: Organizacja pracy zespołu sprzedażowego w nowej rzeczywistości
- Jakie umiejętności powinni mieć pracownicy działów sprzedaży w nowej rzeczywistości?
- Jak menedżer sprzedaży może pomóc handlowcom przestawić się ze spotkań bezpośrednich na rozmowy telefoniczne i wideo?
- Jakich rad warto udzielić pracownikom w zakresie organizacji pracy zdalnej?
- Jak wykorzystać technologię do doskonalenia kompetencji sprzedażowych handlowców?
- Jak zarządzać zdalnym zespołem handlowym?
- Jak wyznaczać cele i kontrolować ich realizację w przypadku handlowców pracujących zdalnie?
- Jak stworzyć efektywny harmonogram spotkań online z zespołem pracującym zdalnie?
- Kiedy handlowcy mają dość pracy zdalnej - jak pomóc im odzyskać motywację?
BLOK 3: Strategie sprzedaży w czasach niepewności i kryzysu
- Nowoczesny prospecting w dobie koronawirusa:
- Gdzie i jak Twoi handlowcy powinni poszukiwać nowych szans sprzedażowych w sytuacji, gdy bezpośredni kontakt z klientem jest utrudniony?
- Jak zorganizować proces poszukiwania potencjalnych klientów przez handlowców w czasie epidemii?
- W jakie narzędzia należy wyposażyć handlowców, by mogli skuteczniej realizować działania prospectingowe?
- Jak wdrożyć social selling w dziale sprzedaży, by przynosił rezultaty:
- Na którym miejscu w ścieżce zakupowej klienta powinny się znaleźć portale takie jak LinkedIn?
- Dlaczego social selling nie zawsze działa? Najczęstsze błędy popełniane przez handlowców.
- Jak sformułować politykę social sellingu w firmie?
- Pricing w czasie epidemii:
- Jak dostosowywać ceny produktów/usług w portfolio firmy w obecnej sytuacji rynkowej?
- Które elementy polityki cenowej należy wykorzystać i w jaki sposób?
- Jak zapewnić wystarczającą elastyczność polityki cenowej w nie do końca przewidywalnej rzeczywistości?
BLOK 4: Relacje z klientem w erze pandemii
- Jak pomóc zespołowi zarządzać relacjami z klientem w erze pandemii?
- Czy handlowcy powinni kontaktować się z klientami, o których wiedzą, że obecnie nie mają siły nabywczej, w celu podtrzymania relacji, czy też jest to niepotrzebne marnowanie zasobów i czasu?
- Jak dbać o lojalność klientów w erze pandemii?
- Jak zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa pomimo niepewności, która jest udziałem nas wszystkich?
Osoby docelowe
- menedżerowie sprzedaży różnych szczebli
Prelegenci
Cena: 599,00 zł netto