ONLINE

Zgrupowanie Asów Sprzedaży 2021

Zdalna sprzedaż - skuteczna sprzedaż

Konferencja ONLINE, 13-14.05.2021

ONLINE

Cena za pakiet VIP: 998,00 netto

Cena za bez warsztatów: 699,00 netto

Cena za bez nagrań: 599,00 netto

Opis

Drogie Asy Sprzedaży,

jak pewnie wielu z Was pamięta, do 2020 r. nasze coroczne spotkania pod hasłem Zgrupowanie Asów Sprzedaży odbywały się stacjonarnie. Spotykaliśmy się w jednym z warszawskich hoteli, by przez dwa dni dyskutować o najskuteczniejszych metodach i technikach sprzedażowych, dzielić się dobrymi praktykami, uczyć nowinek, a przy okazji – nawiązywać nowe relacje, zarówno biznesowe, jak i prywatne.

Rok temu dla większości z nas świat stanął na głowie, a proces sprzedaży w wielu firmach uległ całkowitej zmianie. Początkowo wszyscy zapewne wierzyliśmy, że już niebawem uda się wrócić do doskonale znanej rzeczywistości, wypełnionej bezpośrednimi spotkaniami z klientem, długimi godzinami spędzanymi w samochodzie, pociągu i… w sali szkoleniowej.

Dzisiaj wiemy już, że praca zdalna będzie standardem również w roku 2021, a i później wiele towarzyszących jej elementów, jak choćby konieczność znajomości obsługi narzędzi do tele- i wideokonferencji czy prowadzenia spotkań online pozostanie w katalogu najbardziej pożądanych umiejętności handlowca na stałe. Dlatego też w tym roku nasze Zgrupowanie w całości poświęcimy sprzedaży zdalnej – od etapu prospectingu, po negocjacje, aż przez finalizację transakcji.

Metoda

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:

  • Urządzenie mające dostęp do sieci Internet.
  • Dostęp do konta poczty elektronicznej.
  • Najnowsze wersje przeglądarek internetowych min. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • Poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies.
  • Połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowany prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Korzyści

Jeżeli chcesz:

  • Zrozumieć, dlaczego klienci zachowują się zupełnie inaczej niż jeszcze rok temu i co to oznacza dla Ciebie jako handlowca
  • Skutecznie docierać do nowych klientów ze swoją ofertą mimo ograniczonych możliwości – braku targów branżowych, konferencji i braku swobody podróżowania
  • Nauczyć się prowadzić spotkania online, z których nikt nie będzie chciał dezerterować po kilku minutach
  • Poznać zasady efektywnych negocjacji z klientami oraz dowiedzieć się, jak skutecznie zbijać pojawiające się obiekcje
  • Zwiększyć liczbę finalizowanych przez siebie transakcji dzięki zastosowaniu kilku prostych metod

zapraszamy do udziału w Zgrupowaniu!

W cenie udziału w Zgrupowaniu zapewniamy:

  • Merytoryczną wiedzę na najwyższym poziomie
  • Możliwość konsultacji z ekspertami i praktykami w trakcie sesji Q&A oraz nawiązania kontaktów biznesowych dzięki zamkniętej, dedykowanej wydarzeniu grupie na LinkedIn
  • Pakiet materiałów szkoleniowych, dzięki którym zdobytą wiedzę łatwiej będzie utrwalić i podzielić się nią z innymi pracownikami
  • Certyfikat udziału w konferencji

UWAGA! całkowity koszt udziału jednej osoby zależy od wyboru opcji:

  • 998 zł netto - udział live w prelekcjach i warsztatach + dostęp do nagrań (pakiet VIP)
  • 699 zł netto - udział live w prelekcjach + dostęp do nagrań (bez warsztatów)
  • 599 zł netto - udział live w prelekcjach (bez nagrań)

Zawartość

Prelekcje: 13 maja

Blok 1. Znaleźć i zainteresować klienta

1. Nowa rzeczywistość, nowy klient – czym sprzedaż zdalna różni się od sprzedaży na żywo?

  • Czego oczekuje od handlowca klient w 2021 r., po ponad roku pandemii?
  • Dlaczego metody dotarcia do klienta, które działały przed pandemią, obecnie często zawodzą?
  • Jakie są dobre strony zmian w sprzedaży, wymuszonych przez pandemię, i jak je wykorzystać na swoją korzyść?

2. Gdzie jest mój klient?

  • Gdzie szukać nowych klientów w dobie pandemii i wobec braku targów branżowych, konferencji stacjonarnych itd.?
  • Jak wyróżnić się z tłumu i przebić się do klienta ze swoją ofertą – telefonicznie, mailowo i przez portale społecznościowe?
  • Dlaczego social selling nie zawsze działa, czyli podstawowe błędy popełniane przez handlowców

Blok 2. Jak prowadzić spotkania z klientem, gdy nie można spotkać się bezpośrednio

3. Spotkajmy się… oczywiście online

  • Jak ustalić agendę spotkania zdalnego i dlaczego powinna się ona różnić od planu spotkania face-to-face?
  • Kto powinien brać udział w takim spotkaniu i jak je poprowadzić, by nie okazało się stratą czasu dla żadnej ze stron?
  • Jak prezentować ofertę, gdy możemy się spotkać wyłącznie zdalnie?

4. „Kupiłbym od Pana, ale musi Pan zejść z ceny”, czyli o negocjacjach

  • Mecz wygrywa się w szatni, czyli jak przygotować się do zdalnych negocjacji z klientem
  • Czym jest BATNA i dlaczego nie można prowadzić negocjacji bez jej zdefiniowania?
  • Jak negocjować, gdy druga strona za wszelką cenę chce postawić na swoim albo gdy startujemy z teoretycznie gorszej pozycji, niż nasz negocjacyjny przeciwnik

Blok 3. Gdy piłka zbliża się do bramki, czyli o finalizowaniu transakcji

5. „Muszę to jeszcze przemyśleć”, czyli kilka słów o obiekcjach

  • Czy i w jaki sposób obiekcje klientów, z którymi rozmawiamy tylko zdalnie, różnią się od obiekcji które padają podczas spotkań stacjonarnych?
  • Jak rozpoznać, czy obiekcje dotyczące zbyt wysokiej ceny są prawdziwe, czy są tylko wymówką?
  • Jak skutecznie zbijać obiekcje klienta?

6. „Mamy to!”, czyli o finalizacji transakcji

  • Jak reagować, kiedy klient zaczyna nas zwodzić, mimo że wszystko wskazywało na to, że już finalizujemy transakcję?
  • Kiedy relacje stają się przeszkodą w sprzedaży, czyli co robić, kiedy finalizacja odsuwa się w czasie, ale boimy się ją przyspieszyć żeby nie popsuć relacji z klientem
  • Kiedy i jak prosić o rekomendacje po udanej finalizacji transakcji

Warsztaty: 14 maja 2021

Warsztat 1. Tworzenie persony klienta i projektowanie jego ścieżki zakupowej

Warsztat 2. Cold calling i cold mailing, który działa

Warsztat 3. Jak negocjować, by domykać więcej transakcji

Osoby docelowe

  • handlowcy
  • przedstawiciele handlowi
  • doradcy klienta
  • telemarketerzy

Prelegenci

Zespół ekspertów

Cena za pakiet VIP: 998,00 netto

Cena za bez warsztatów: 699,00 netto

Cena za bez nagrań: 599,00 netto