ONLINE

8. Forum Szefów Sprzedaży

Jak sprawić, aby Twoi handlowcy realizowali plany w 2022 r.?

Konferencja ONLINE, 25-26.11.2021

ONLINE

Cena za pakiet VIP: 998,00 netto

Cena za bez warsztatów: 699,00 netto

Cena za bez nagrań: 599,00 netto

Opis

Czy znalazłeś/aś się kiedyś w sytuacji, w której to - mimo na pozór idealnej organizacji pracy w dziale sprzedaży, aktywnych handlowców nawiązujących wiele prób kontaktu z klientem i świetnie przygotowanych ofert - ostateczne wyniki sprzedaży okazywały się niezbyt imponujące? To rzeczywistość wielu firm, jednak tylko niektóre z nich będą potrafiły wyjść z tego impasu. Kluczem do sukcesu jest umiejętność przeanalizowania przez menedżera sprzedaży czynności wykonywanych zarówno przez niego samego, jak i przez członków jego zespołu i znalezienia tych, które powodują utratę szansy na finalizację transakcji. Zapraszamy na kolejną, już ósmą edycję Forum Szefów Sprzedaży, podczas której nasi prelegenci udzielą wielu praktycznych wskazówek na ten temat.

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • zastanawiasz się, jak planować sprzedaż i targety swojego zespołu na 2022 r. w obliczu ciągle niepewnej sytuacji epidemicznej i rynkowej
  • chcesz pomóc swoim handlowcom w precyzyjnym i skutecznym docieraniu do klientów oraz poszukujesz sprawdzonych narzędzi, które pomogą w realizacji tego celu
  • zależy Ci na tym, aby handlowcy przestali grać rabatami w rozmowach z klientami, a firma przestała tracić marże
  • duże znaczenie ma dla Ciebie utrzymanie lojalności bieżących klientów, bo zdajesz sobie sprawę, że pozyskanie nowego jest o wiele droższe i bardziej czasochłonne
  • wiesz, że pracownicy nie odchodzą z firm, lecz od szefów, dlatego chcesz uniknąć najczęstszych błędów w zarządzaniu zespołem, które skutkują rotacją handlowców

nie możesz przegapić 8. edycji Forum Szefów Sprzedaży.

Metoda

Innowacyjna formuła konferencji - Sales Live Talks

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.

Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia. A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

  • Wzięliśmy przykład od najlepszych - inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów - TEDTalks - znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów
  • Koniec z wierceniem się w niewygodnym krześle konferencyjnym - Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji
  • Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki - wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny

Wymagania techniczne:

  • urządzenie mające dostęp do sieci Internet
  • dostęp do konta poczty elektronicznej
  • najnowsze wersje przeglądarek internetowych, m.in. Microsoft Edge 84+, Google Chrome 83+, Firefox 78+
  • poprawnie skonfigurowana przeglądarka obsługująca pliki cookies
  • połączenie internetowe szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (4G/LTE) - sugerowana prędkość pobierania (download) 4Mbps (500 kB/s).

Zawartość

PRELEKCJE 25 listopada 2021 r.

BLOK 1: Jak planować sprzedaż na 2022 r.?

  • Jak wyznaczać handlowcom targety na kolejny rok?
    • Jakie wyzwania czekają na szefów sprzedaży i handlowców w 2022 r. w związku z ciągle niepewną sytuacją rynkową?
    • Czym się kierować przy planowaniu sprzedaży i ustawianiu handlowcom targetów na kolejny rok?
    • Jakie działania i analizy należy wykonać przed rozpoczęciem planowania?
    • Kogo i dlaczego szef sprzedaży powinien włączyć do planowania sprzedaży na nowy rok?

BLOK 2: Gdzie są Twoi klienci?

  • Jak dotrzeć do klienta?
    • Jak menedżer sprzedaży może pomóc handlowcom w prospectingu?
    • Czy szef sprzedaży powinien aktywnie wspierać sprzedawcę w procesie prospectingu, czy też lepiej zostawić mu swobodę działań?
    • Jakie narzędzia mogą wspomóc Twojego handlowca w pozyskiwaniu nowych klientów?
  • Jak realizować cold calling, który naprawdę działa?
    • Jakie są różnice pomiędzy cold callingiem a telemarketingiem?
    • Dlaczego czasami cold calling nie działa?
    • Jak możesz wesprzeć swoich handlowców w prowadzeniu skutecznego cold callingu jako menedżer?

BLOK 3: Ile kosztuje Twój klient?

  • Ile kosztuje Twój klient?
    • Jak obliczyć koszt pozyskania klienta w Twojej firmie?
    • O jakich składowych kosztu pozyskania kienta najczęściej zapominamy, mimo że są istotne?
    • Jak obniżyć te koszty?
  • Jak zniechęcić handlowców do udzielania klientom rabatów?
    • Dlaczego handlowcy narzekają na ceny produktów lub usług, które sprzedają?
    • Jakie rozwiązania mogą wyprowadzić handlowców i klientów z paradygnatu niskiej ceny?
    • W jaki sposób odpowiednio zaprojektowany mechanizm premiowania może pomóc w wyjściu z presji obniżania ceny?
  • Jak w dobie ograniczonych spotkań na żywo zadbać o lojalność bieżących klientów, by nie martwić się o ich odpływ?
    • Dlaczego klienci odchodzą i jak dziś podejmują decyzję zakupową w B2B?
    • Jakich grzechów w zakresie obsługi posprzedażowej klienci nie wybaczają handlowcom?
    • Jak dbać o opiekę i interakcje z klientami bez spotkań na żywo?

BLOK 4: Jak być menedżerem, od którego się nie odchodzi?

  • Przez jakie błędy zazwyczaj tracimy pracowników?
    • Jak prawidłowo udzielać pracownikom feedbacku i dlaczego to nie takie proste?
    • Jak dbać o motywację pracowników, zwłaszcza gdy obserwujemy u nich początki wypalenia zawodowego?
    • Jakich słów i zwrotów bezwzględnie unikać w komunikacji z pracownikami?

WARSZTATY 26 listopada 2021 r.

WARSZTAT 1: Cold calling, który działa

Przećwicz na praktycznych przykładach tworzenie skutecznego procesu pozyskiwania klientów przez telefon, by następnie z sukcesem wdrożyć go w swojej firmie i cieszyć się rosnącymi wynikami sprzedaży!

WARSZTAT 2: Komunikacja wzmacniająca przywództwo!

Praca w sprzedaży nie jest dla grzecznych chłopców i uległych dziewczynek. Na czym polega przywództwo w zespole sprzedażowym? Jak je motywować i budować w tym specyficznym rodzaju zespołu, który często im bardziej agresywny, tym bardziej skuteczny? Jak to przywództwo wzmacniać i jak go niepotrzebnie nie tracić? Kiedy być asertywnym szefem, a kiedy dać pracownikom przestrzeń do współdecydowania? Jak odróżnić oczekiwania podwładnych od potrzeb?

WARSZTAT 3: Jak zniechęcić handlowców do proponowania klientom rabatów?

"Szefie, mamy za drogo!" - brzmi znajomo? Podczas warsztatu będziesz miał okazję przećwiczyć konstruktywne odpowiedzi na tego rodzaju zarzuty handlowców, a także wraz z trenerem opracować schemat konkretnych działań, które pomogą sprawić, że tego rodzaju zdania po prostu przestaną padać z ust Twoich ludzi.

 

Osoby docelowe

  • menedżerowie sprzedaży różnych szczebli

Prelegenci

Zespół ekspertów

Cena za pakiet VIP: 998,00 netto

Cena za bez warsztatów: 699,00 netto

Cena za bez nagrań: 599,00 netto