ONLINE

7. Forum Szefów Sprzedaży

Zarządzanie sprzedażą w czasach niepewności i kryzysu

Konferencja ONLINE, 26.11.2020

Opis

Pandemia koronawirusa wstrząsnęła światem i zmieniła rzeczywistość, w której funkcjonuje każdy z nas. Przejście w tryb pracy zdalnej, niezależnie od warunków, jakimi dysponujemy w domach, brak możliwości bezpośrednich spotkań z klientami, konieczność przestawienia się na zarządzanie zespołem przymusowo rozproszonym i zaprzyjaźnienia z oprogramowaniem do prowadzenia tele- i wideokonferencji – to tylko nieliczne z wyzwań, które znienacka wyrosły przed szefami sprzedaży (i nie tylko). Część ekspertów prognozuje, że nawet jeżeli uda się powrócić do względnej normalności, wiele z tych zmian zostanie z nami na stałe. Aby pomóc Wam i Waszym zespołom odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości, zapraszamy na kolejną – choć w nowej formule – edycję Forum Szefów Sprzedaży.

Jeżeli jesteś szefem sprzedaży i:

  • chcesz dowiedzieć się, czego menedżer może się nauczyć od dowódcy armii i jak zarządzać emocjami pracowników w środowisku ciągłego kryzysu
  • zastanawiasz się, w jakie nowe umiejętności powinni być wyposażeni Twoi handlowcy w świetle zmian, które przyniosła pandemia
  • poszukujesz wiedzy na temat wyznaczania handlowcom celów w obecnych realiach sprzedażowych i kontrolowania ich realizacji w przypadku pracy zdalnej i hybrydowej
  • zależy Ci na poznaniu sprawdzonych sposobów na motywowanie sprzedawców pracujących zdalnie
  • chcesz wesprzeć swoich handlowców w prospectingu i skutecznie wdrożyć w firmie program social selling, który przyniesie nowych klientów
  • zależy Ci na zapewnieniu klientom poczucia bezpieczeństwa w kontakcie z Waszą firmą

nie możesz przegapić siódmej edycji ForumSzefów Sprzedaży.

Metoda

Innowacyjna formuła konferencji - Sales Live Talks

Czy zdarza Ci się, że oglądasz konferencję online i po dwóch godzinnych wystąpieniach jesteś wręcz wyczerpany? Użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji.

Dlatego my postawiliśmy na Sales Live Talks: zwarte, konkretne i przede wszystkim naładowane wiedzą wystąpienia. A co najważniejsze - dostosowane tematycznie do obecnej sytuacji.

  • Wzięliśmy przykład od najlepszych - inspiracją do powstania Sales Live Talks były wystąpienia światowych ekspertów - TEDTalks - znane ze swojej krótszej, ale jednocześnie bardziej przystępnej formuły wykładów
  • Koniec z wierceniem się w niewygodnym krześle konferencyjnym - Sales Live Talks możesz oglądać z dowolnego miejsca i w najwygodniejszej dla siebie pozycji
  • Wiemy, że są wśród nas poranne ptaszki i nocne marki - wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i będą dostępne jeszcze przez 5 dni, byś mógł zaplanować ich odsłuchanie wtedy, kiedy Ty jesteś najbardziej efektywny

Korzyści

Jak to działa?

  1. Wykłady - nie musisz się obawiać, że dotrzesz na miejsce konferencji spóźniony. Przed konferencją otrzymasz na swojego maila dostęp do pokoju wykładowego.
  2. Interakcja z prelegentem - u nas zdążysz zadać swoje pytanie i na pewno dostaniesz odpowiedź. Po każdej prelekcji będziesz mógł wziąć udział w internetowej sesji Q&A z prelegentami.
  3. Networking - otrzymasz dostęp do zamkniętej grupy wydarzenia na LinkedIn, gdzie z łatwością odnajdziesz i porozmawiasz z innymi uczestnikami konferencji i prelegentami.
  4. Small Talks - przerwy nie muszą być nudne. W trakcie przerw zyskasz cenną wiedzę pozasprzedażową m.in. o parzeniu kawy czy efektywnych ćwiczeniach biurowych.
  5. Paczka konferencyjna - przed konferencją wyślemy do Ciebie pocztą niezbędnik uczestnika, gdzie znajdziesz materiały konferencyjne i... niespodzianki :)

Czego NIE znajdziesz podczas Forum Szefów Sprzedaży?

  • Suchej teorii, bez poparcia przykładami z życia szefa sprzedaży – wiemy, że pracujesz w sprzedaży i wiedza teoretyczna nie jest Ci obca, a na konferencję przyjeżdżasz po ciekawe case studies i wymianę doświadczeń
  • Prelekcji będących mniej lub bardziej zakamuflowaną reklamą – wiemy, że płacisz nam za merytorykę, a nie za udział w targach
  • Godzinnych wystąpień, przez które Twoja percepcja spada do minimum... – użycie komputera jako medium sprawia bowiem, że nasza koncentracja spada zdecydowanie szybciej, niż podczas tradycyjnej konferencji. Dlatego postawiliśmy na zwarte, ale maksymalnie "naładowane wiedzą" wystąpienia.

Zawartość

BLOK 1: Zarządzanie w środowisku ciągłego kryzysu

  • Jak być skutecznym liderem w świecie VUCA?
    • Czego menedżer sprzedaży może się nauczyć od dowódcy armii?
    • Jakie style reakcji przyjmują pracownicy w sytuacjach kryzysowych i jak nimi wtedy zarządzać?
    • Jak przeciwdziałać pogłębianiu się takich stanów i uniknąć efektu tonącego statku?
    • Jak zarządzać emocjami pracowników w czasach niepewności i kryzysu?

BLOK 2: Organizacja pracy zespołu sprzedażowego w nowej rzeczywistości

  • Jakie umiejętności powinni mieć pracownicy działów sprzedaży w nowej rzeczywistości?
    • Jak menedżer sprzedaży może pomóc handlowcom przestawić się ze spotkań bezpośrednich na rozmowy telefoniczne i wideo?
    • Jakich rad warto udzielić pracownikom w zakresie organizacji pracy zdalnej?
    • Jak wykorzystać technologię do doskonalenia kompetencji sprzedażowych handlowców?
  • Jak zarządzać zdalnym zespołem handlowym?
    • Jak wyznaczać cele i kontrolować ich realizację w przypadku handlowców pracujących zdalnie?
    • Jak stworzyć efektywny harmonogram spotkań online z zespołem pracującym zdalnie?
    • Kiedy handlowcy mają dość pracy zdalnej - jak pomóc im odzyskać motywację?

BLOK 3: Strategie sprzedaży w czasach niepewności i kryzysu

  • Nowoczesny prospecting w dobie koronawirusa:
    • Gdzie i jak Twoi handlowcy powinni poszukiwać nowych szans sprzedażowych w sytuacji, gdy bezpośredni kontakt z klientem jest utrudniony?
    • Jak zorganizować proces poszukiwania potencjalnych klientów przez handlowców w czasie epidemii?
    • W jakie narzędzia należy wyposażyć handlowców, by mogli skuteczniej realizować działania prospectingowe?
  • Jak wdrożyć social selling w dziale sprzedaży, by przynosił rezultaty:
    • Na którym miejscu w ścieżce zakupowej klienta powinny się znaleźć portale takie jak LinkedIn?
    • Dlaczego social selling nie zawsze działa? Najczęstsze błędy popełniane przez handlowców.
    • Jak sformułować politykę social sellingu w firmie?
  • Pricing w czasie epidemii:
    • Jak dostosowywać ceny produktów/usług w portfolio firmy w obecnej sytuacji rynkowej?
    • Które elementy polityki cenowej należy wykorzystać i w jaki sposób?
    • Jak zapewnić wystarczającą elastyczność polityki cenowej w nie do końca przewidywalnej rzeczywistości?

BLOK 4: Relacje z klientem w erze pandemii

  • Jak pomóc zespołowi zarządzać relacjami z klientem w erze pandemii?
    • Czy handlowcy powinni kontaktować się z klientami, o których wiedzą, że obecnie nie mają siły nabywczej, w celu podtrzymania relacji, czy też jest to niepotrzebne marnowanie zasobów i czasu?
    • Jak dbać o lojalność klientów w erze pandemii?
    • Jak zapewnić klientom poczucie bezpieczeństwa pomimo niepewności, która jest udziałem nas wszystkich?

Partnerzy medialni

Osoby docelowe

  • menedżerowie sprzedaży różnych szczebli

Prelegenci

Zespół ekspertów